מכבי סיימה ב-1:1 מול בני ריינה


מכבי תל אביב פתחה את שנת תשפ"ד במשחק נגד מכבי בני ריינה במסגרת המחזור ה-3 בליגת ONE ZERO.

אחרי שפתחה את העונה עם שני ניצחונות רצופים ורגע לפני המשחק הראשון של הצהובים במסגרת שלב הבתים בקונפרנס ליג, הצהובים פתחו עם רועי משפתי בשער. איבן מאסון, דריק לוקאסן, ניר ביטון ואופיר דוידזאדה פתחו בקו ההגנה. יוריס ואן אובריים, דור פרץ וגבי קניקובסקי פתחו בקישור. שלישיית ההתקפה הכילה  את מילסון, יונתם כהן וערן זהבי.

אבישי כהן ערך בכורה בסגל וחיכה להזדמנות שלו על הספסל.

מחצית ראשונה

זה לקח 10 דקות בהן מכבי הייתה דומיננטית עד שהגיעה להזדמנות ממשית ראשונ  אחרי שמילסון השתלט על כדור שהגביהה יונתן כהן ומ-8 מטרים בעט מעל לשער.

בהמשך גם ערן זהבי כמעט ומצא את השער אחרי שסיים התקפה יפה של הצהובים בבעיטה מחוץ לרחבה ישר לידיו של גד עמוס. בדקה ה-36 מכבי רשמה את ההחמצה הגדולה של המחצית אחרי פריצה נהדרת של דוידזאדה משמאל, האחרון מצא בכדור רוחב את זהבי שהמשיך בנגיעה אבל הכדור חמק סנטימטרים מהקורה.

רגע לפני השריקה למחצית דריק לוקאסן מצא בכדור ענק את יונתן כהן. האחרון ניסה לסיים את המהלך מתוך הרחבה אבל הכדור שלו פספס במעט את המסגרת.

בהתקפה האחרונה של הצהובים ואן אובריים מצא בכדור עומק מצויין את מאסון שהמשיך אחורה לקניקובסקי שניסה לבעוט אבל הכדור ברח לו מהרגל והגיע למילסון שהמשיך מ-15 מטרים לפינה ופנימה.0:1 למכבי!

מחצית שנייה

מכבי פתחה את המחצית השנייה עם לחץ על שערו של גד עמוס אבל עם חוסר ריכוז ליד הרחבה ובכך מנעה מעצמה להכפיל את היתרון. בדקה ה-57, באחת מההתקפות הבודדות שלה בני ריינה הצילחה להשוות אחרי ששלומי אזולאי המשיך מהאוויר כדור שהוגבה לרחבה וכבש את שער השיוויון. 1:1.

בדקה ה-60 ערך רובי קין שני חיופים כשהכניס את דן ביטון ואושר דוידה במקומם של גבי קניקובסקי ויונתן כהן.

בתוך 5 דקות מכבי כמעט והחזירה את היתרון כשפעם אחת היה זה ערן זהבי שבישל לביטון אבל הכדור שבעט חמק מטר מהקורה ובפעם השנייה היה זה דרק לוקאסן שמצא בכדור עומק את זהבי שב-1 על 1 עם עמוס הדביק את הכדור לקורה.

בדקה ה-74 נכנס אנריק סבוריט על חשבונו של ניר ביטון. בהמשך נכנס גם אבישי כהן במקומו של איבן מאסון ודור תורג'מן במקומו של דור פרץ. קין שלח את כל הכלים המהירים וההתקפיים שלו על כר הדשא בתקווה להשיג את שער היתרון המוצדק.

מכבי המשיכה ללחוץ על שערו של עמוס והזדמנויות מתיבת החמש של ביטון ודוידה מצאו פעמיים את קורת שערה של בני ריינה.