ברגל ימין: 2:3 למכבי על בריידבליק


מכבי תל אביב פתחה את הקמפיין שלה בשלב הבתים בקונפרנס ליג כשאירחה את בריידבליק מאיסלנד במחזור הראשון של בית 2. הצהובים של רובי קין הגיעו למשחק במטרה לרשום ניצחון ראשון במפעל כשהמאמן ערך מספר שינויים בהרכב.

רועי משפתי פתח בשער הקבוצה כשבהגנה פתחו איבן מאסון, דריק לוקאסן, אנריק סבוריט ורוי רביבו. יוריס ואן אובריים פתח בקישור לצידם של דור פרץ ודן ביטון. אושר דוידה קיבל קרדיט בשלישיית ההתקפה יחד עם מילסון וערן זהבי.

מחצית ראשונה:
עשר הדקות הראשונות של המשחק לא הניבו מצבים מסוכנים משני הצדדים. הצהובים שלטו יותר בכדור, אך לא הצליחו לאיים על השער. בדקה ה-12 הלחץ של מכבי השתלם עם שער אדיר של איבן מאסון. סבוריט השתלט על כדור שהורחק, מסר אל מאסון ששחרר בעיטה אדירה מ-20 מטרים שהלכה אל החיבורים. 0:1 למכבי.

החניכים של רובי קין המשיכו עם הלחץ, בדקה ה-18 זהבי מצא את דן ביטון ברחבה, הקשר בעט אל הפינה הקרובה אך הכדור פגש את הרשת החיצונית.

בדקה ה-24 ערן זהבי הכפיל את התוצאה עבור מכבי. יוריס ואן אובריים מצא את זהבי בתוך הרחבה שהסתובב על המגן ובעט אל הפינה הרחוקה פנימה. 0:2 למכבי.

מכבי המשיכה לשלוט במשחק ובדקה ה-32 גם דן ביטון הצטרף לחגיגה. דור פרץ דהר אל תוך הרחבה, נתן פס רוחב נהדר אל ביטון שבעט בעוצמה אל הרשת. 0:3 למכבי.

עד לסיום המחצית בריידבליק הצליחה לצמק את התוצאה ל-3:1. כדור רוחב מהאגף הימני הגיע אל קלמיט אולסן שבעט בנגיעה פנימה.

מחצית שניה:
בפתיחת המחצית השניה מכבי חזרה לאיים על השער של בריידבליק. בדקה ה-51 מתפרצת מהאגף הימני הסתיימה בבעיטה של מילסון אל מסגרת השער אך אנטון אינהרסון הדף את הכדור המסוכן.

בדקה ה-55 האורחים כבשו שער נוסף. כדור קרן ננגח על ידי קלמיט אולסן פנימה. אולסן משלים צמד לזכות בריידבליק ומצק את התוצאה ל-3:2. שבע דקות לאחר מכן שוב אולסן איים על השער, הפעם הבעיטה שלו נבלמה אצל משפתי שהגיב טוב.

הצהובים חזרו לשלוט בקצב המשחק. בדקה ה-77 זהבי כמעט ומצא את השער פעם נוספת. כדור רוחב של מילסון הגיע אל זהבי שהסתובב על סף הרחבה ובעט בשמאל אל הפינה הרחוקה, הכדור נבלם על ידי המגן ויצא לקרן. שלוש דקות לאחר מכן סבוריט כמעט ומצא את הרשת, רביבו הכניס לו כדור עומק נהדר אך הבעיטה של הבלם נבלמה אצל אינהרסון שמנע שער בטוח.

עד לסיום המשחק לא נרשמו אירועים נוספים. מכבי פתחה ברגל ימין את המסע בקונפרנס ליג עם ניצחון ביתי 2:3 על בריידבליק האיסלנדית.