0:1 לחיפה על מכבי


משחק העונה טייק 1 נערך הערב (רביעי) בבלומפילד במסגרת משחק ההשלמה מהמחזור ה-7 בליגת ONE ZERO. הצהובים הגיעו למשחק מהמקום הראשון בפער 8 נקודות מהירוקים אחרי איבוד 2 הנקודות מהמחזור האחרון.

רובי קין פתח בהרכב שכלל את מוסקארה בשער, אבישי כהן, דריק לוקאסן, אנריק סבוריט ורוי רביבו. יוריס ואן אובריים חזר למרכז הקישור ופתח לצד דור פרץ וגבי קניקובסקי. דן ביטון שהחלים ממחלה שב לשלישייה הקידמית יחד עם דור תורג'מן וערן זהבי.

מחצית ראשונה

פתיחה חזקה של שתי הקבוצות כשמכבי חיפה עם לחץ גבוהה מצאה פעמיים את הגנת הצהובים מוכנה. אולם בדקה ה-12 של המשחק ליאור רפאלוב ניצל טעות בהגנת הצהובים ואחרי שבעיטה ראשונה שלו נהדפה על ידי מוסקארה את הבעיטה השנייה מקרוב הוא לא הצליח לנמוע. 0:1 למכבי חיפה.

דקה לאחר מכן התקפה של הצהובים עם הרמה של רביבו מצאה את זהבי בחצי מספרת מחלץ הצלה מכיוף. 

מכבי המשיכה ללחוץ על שערה של חיפה וניסיונות של רוי רביבו ודור תורג'מן פגשו את כיוף מוכן. גם בעיטה לא חופשית מתוך הרחבה של הצהובים לא מצאה את המסגרת של כיוף.

בסיום המחצית הראשונה מכבי ירדה בפיגור להפסקה.

מחצית שנייה

מכבי עלתה למחצית השנייה ללא שינוי בהרכב. מכבי אמנם לחצה אבל דווקא שרי בבעיטה חופשית מצא את מוסקארה במקום. 

אחרי ההזדמנות הזו הכיוון של הכדור היה חד סיטרי לכיוון שערה של חיפה, כשהחמצה גדולה של זהבי בנגיחה מתיבת החמש מנעה חזרה למשחק עוד לפני הדקה ה-60. מכבי המשיכה בהתקפות מעבר מהירות אבל חוסר ריכוז במסירה האחרונה מנע מהצהובים להשוות.

גם בעיטה של סבוריט מתוך הרחבה שכבר עברה את כיוף נעצרה בקורה. בדקה ה-70 ערכה מכבי חילוף ראשון כשנכנס אושר דוידה במקומו של ואן אובריים. בהמשך גם קיקו בונדוסו נכנס על חשבונו של אבישי כהן.

בדקה ה-90 הכניס קין למשחק גם את בלטקסה ונחמיאס במקום דן ביטון ורוי רביבו.