2:3 למכבי על סכנין. שער 400 בקריירה לזהבי


מכבי תל אביב יצאה הערב (ראשון) למשחק חוץ נגד בני סכנין שפתח את חודשיים עם רצף של שני משחקים בשבוע לפחות. הצהובים של רובי קין קיוו להמשיך במומנטום חיובי אחרי הניצחון האחרון על הפועל ירושלים.

קין ערך מספר שינויים בהרכב מזה שפתח בטדי שבוע שעבר. בשער שב לפתוח רועי משפתי, יחד עם אבישי כהן בהגנה, ניר ביטון, דריק לוקאסן ורוי רביבו. יוריס ואן אובריים פתח בקישור עם גבי קניקובסקי ודור פרץ שרשם את הופעתו ה-300 במדים הצהובים! 

השלישייה ההתקפית כללה את דן ביטון, מילסון וזהבי שרשם גם הוא הערב הישג מרשים עם שערו ה-400 בקריירה.

מחצית ראשונה

מכבי פתחה את המשחק בסערה כשכבר בדקה ה-3 התקפה שהחלה מצד שמאל עם רביבו המשיכה לזהבי שבנגיעת עקב גאונית מצא את קניקובסקי ברחבה. האחרון לא התבלבל ובעט פנימה. 0:1 למכבי!

מכבי אמנם המשיכה לשלוט במשחק בעוד סכנין ניסתה פעם אחת את משפתי שלא התבלבל. בדקה ה-27 דור פרץ כמעט וניצל ערבוביה ברחבה של הסכנין וכבש את השני אבל הכדור שבעט מ- 5 מטרים חמק ליד הקורה. 

בדקה ה-43 התקפה נהדרת של הצהובים מצד שמאל עם פריצה של מילסון על הקו ורוחב שמצא את זהבי. האחרון המשיך בנגיעה והכדור עלה מעל לשער ובכך נמנע מזהבי לכבוש את השער ה-400 בקריירה.

עם סיום המחצית הראשונה מכבי ירדה לחדר ההלבשה ביתרון.

מחצית שנייה

רובי קין עלה למחצית השנייה ללא שינויים בהרכב. זה לקח 10 דקות עד שמכבי רשמה את ההזדמנות הראשונה שלה אחרי חטיפת כדור מהדרת של ואן אובריים שמסר לפרץ, אבל הבעיטה שלו פגעה בשחקן הגנה והורחקה לקרן.

בדקה ה-58 יוריס ואן אובריים פינה את מקומו בחילוך הראשון של הצהובים, כשאושר דוידה נכנס למשחק. בדקה ה-60 דור פרץ קיבל כדור מקניקובסקי ובעט מ-20 מטרים כדור שזעזע את משקוף שערה של סכנין ופגע באבו ניל ונכנס פנימה. 0:2 למכבי!

בדקה ה-67 גם מילסון היה קרוב לשער אחרי רוחב של ביטון שמצא אותו לא מכוסה אבל הבעיטה עלתה גבוה מעל לשער.

בדקה ה-71 נרשם רגע היסטורי בקריירה של ערן זהבי אחרי שהמשיך בבעיטת וולה נהדרת כדור לרשת העליונה של אבו ניל וכבש את שערו ה-400 בקריירה! 0:3 למכבי. מיד לאחר השער זהבי ודן ביטון פינו את מקומם לטובת דור תורג'מן וקיקו בונדוסו שחוזר אחרי פציעה.

בדקה ה-76 טעות בהגנה של הצהובים אחרי כדור רוחב מימין עלה למכבי בשער מרגליו של אלמקייס. 1:3 למכבי.

בדקה ה-78 ערך קין חלוף כפול: דור פרץ ומילסון יצאו ונכנסו במקומם יונתן כהן ואייל גולסה. בדקה ה-80 דוידה כמעט וכבש את הרביעי אבל ניסיון שלו להמשיך כדור שהורם עם רגל שמאל לא היה מדוייק ויצא החוצה.

דקה לאחר מכן שכר ניצל טעות של ניר ביטון ובעט מקרוב שער מצמק נוסף. 2:3 למכבי. 

מכבי עוד הייתה קרובה לרביעי עם יונתן כהן שחיפש את דור פרץ לבד מול שוער אבל ההגנה של סכנין הרחיקה. בסיום מכבי רושמת ניצחון על היריבה מסכנין וכעת עם הפנים קדימה למשחק נגד גנט.