נחיתה רכה: 1:2 למכבי על נתניה


אחרי העפלה לשמינית גמר הקונפרנס ליג, מכבי תל אביב שבה לזירה המקומית שאירחה הערב (ראשון) את מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-9 בליגת ONE ZERO.

רובי קין בחר לעלות עם הרכב שכלל שני שינויים מזה שניצח את גנט ביום חמישי. אורלנדו מוסקארה פתח בשער כשלפניו, אבישי כהן, דריק לוקאסן, אנריק סבוריט ורוי רביבו. ואן אובריים המשיך לפתוח בקישור יחד עם דור פרץ ודן ביטון. דור תורג'מן מילסון וערן זהבי השלימו את שלישיית ההתקפה.

המועדון הקדיש את המשחק לזכר אוהדי הקבוצה שנרצחו ונפלו מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל, ולמען החזרתם המהירה הביתה של החטופים הנמצאים בשבי החמאס בעזה. בעקבות כך הערב המרגש בבלומפילד כלל מספר מחוות שכללו הופעה עם חולצת משחק שעוצבה במיוחד לזכר האוהדים שנפלו ונרצחו במלחמה, הצבת 74 חולצות שחורות ביציע לזכר אותם אוהדים, תליית באנר זכרון בשערים 10-11 לזכר אירועי ה-7/10 ופיגועי טרור נפשעים שבוצעו נגד מדינת ישראל ואזרחיה, הצבת 7 חולצות משחק עם שמות אוהדי הקבוצה החטופים בעזה והחלפת דגלי הקרן לדגלים צהובים עם הכיתוב BRING  THEM  HOME.

מחצית ראשונה

אחרי דקות ראשונות של גישושים וניסיונות של מכבי נתניה להפתיע את הגנת מכבי, התקפה נהדרת של דן ביטון שניער מעליו את המגן שלו ומצא ברוחב את מילסון הסתיימה בבהקפה של האחרון מעל קרמי ופנימה. 0:1 למכבי!

3 דקות בלבד לאחר מכן מכבי נתניה בהתרקפת מעבר מהירה ניצלה את ההגנה שלא הייתה מוכנה ואיתמר שבירו סיים את המהלך בבעיטה לרשת. 1:1. בהמשך מכבי ערכה חילוף ראשון מאולץ כשסבוריט ירד לספסל אחרי פציעה ועידן נחמיאס נכנס למרכז ההגנה.

בדקה ה-30 נתניה כמעט והפכה את התוצאה אחרי שכדור שהמשיך רוטמן מתיבת החמש פגש את קורת שערו של מוסקארה. מנגד בדקה ה-38 זהבי מצא את עצמו ב-1 על 1 מול קרמי שהפעם הצליח לעצור את מכבי מלעלות ליתרון שני. זהבי היה קרוב לכבוש את השני במשחק עוד לפני המחצית אבל בסופה של מחצית ראשונה הקבוצות ירדו ב-1:1 להפסקה.

מחצית שנייה

קין ערך שינוי שני במשחק עם פתיחת המחצית השנייה כשגבי קניקובסקי נכנס במקומו של דור תורג'מן.

בדקה ה-51 נתניה זכתה לכדור עונשין מ-11 מטרים אחרי התערבות הואר בטענה לעבירה של רוי רביבו. אזולאי ניגש לנקודה הלבנה וסחט עצירה נהדרת של מוסקארה. 4 דקות לאחר מכן מן העבר השני מכבי זכתה לכדור עונשין מ-11 מטרים אחרי נגיעת יד ברחבת נתניה. זהבי דייק מהנקודה הלבנה והיתרון חזר למכבי. 2:1 למכבי!

זהבי המשיך לסכן את שערו של קמרי ובעיטה שלו לפינה כמעט ומצאה את הרשת. זהבי המשיך להיות השחקן המסוכן על המגרש ששוב באחד על אחד עם קרמי השוער הצליח לעצור כדור שניסה להקפיץ מעליו.

גם מילסון נכנס לרשימת הבועטים שמצאו את קרמי מוכן לשער בסיומה של התקפה נהדרת של הצהובים בדקה ה-82. בדקה ה-86 הכניס רובי את אופיר דוידזאדה על חשבונו של מילסון. בדקה ה-90 גם אבישי כהן פינה את מקומו לטובת שרן ייני.

בדקה ה-93 מכבי הייתה קרובה לנעול את המשחק. התקפה של גבי קניקובסקי מצאה את קרמי מוכן להדוף את הבעיטה שלו. זהבי המשיך את הריבאונד סמוך לקורה.