מכבי סיימה ב-1:1 מול הפועל חדרה


מכבי תל אביב אירחה הערב (ראשון) את הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-15 בליגת ONE ZERO במטרה לרשום ניצחון 11 בליגה ולשמור על הפער בצמרת ערב משחק העונה נגד מכבי חיפה.

המאמן, רובי קין, ריצה עונש הרחקה מבית הדין ולא עמד על הקווים במשחק כשאת מקומו תפס עוזרו, רורי דלאפ. מכבי פתחה עם מספר שינויים בהרכב מזה שניצח את המשחק נגד אשדוד במטרה לאפשר מנוחה למספר שחקנים.

אורלנדו מוסקארה פתח בשער לצידם של שרן ייני, עידן נחמיאס, אנריק סבוריט רוי רביבו. עידו שחר פתח בקישור במקומו של יוריס ואן אובריים שמחלים מפציעה ושיקח עם גבי קניקובסקי ודור פרץ. יונתן כהן, קיקו בנדוסו ודור תורג'מן פתחו בחלק ההתקפי.

מחצית ראשונה

הפועל חדרה הייתה הראשונה שרשמה בעיטה לשער של הצהובים כשמדמון ניסה את כוחו מ-17 מטרים אבל מוסקארה היה במקום. כדור הקרן של חדרה מצד ימין מצא את הראש של אייפולה שנגח מעל למשקוף של מכבי.

בדקה ה-16 התקפה שלחדרה שהחלה מהרחבה של האורחת הסתיימה בנגיחה של מדמון לקורה של מוסקארה פגע בשוער ונכנס פנימה. 0:1 לחדרה.

מאותה דקה מכבי לחצה את שערו של הרמן שמצידו ניסה כמה שיותר להעביר את הזמן בין ההתקפות. ניסיונות של דור תורג'מן ויונתן כהן מצאו את ההגנה הצפופה של חדרה מקשה על הצהובים להגיע למצבים ממשיים של הבקעה.

מכבי המשיכה לנסות עם דור פרץ ויונתן כהן בבעיטות מוץ לרחבה שמצאו את הרמן מוכן. בסיום המחצית הצהובים ירדו בפיגור להפסקה.

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית השנייה מכבי ערכה שני חילופים, כשיונתן כהן וקיקו בנדוסו פינו את מקומם לטובת ערן זהבי ואושר דוידה. בדקה ה-50 זהבי כבר הגיע להזדמנות הראושנה שלו במשחק אחרי כדור עומק נהדר של קניקובסקי שהסתיים בבעיטה של מספר 7 לפינה הרחוקה מחוץ למסגרת.

בדקה ה-55 הזדמנות נוספת של מכבי הפעם דור פרץ שהתרומם לכדור מהדר שהוגבה לרחבה אבל הנגיחה שלו עלתה מעל לשער.

מכבי המשיכה לתקוף את שערו של הרמן והפעם היה תורו של זהבי שנגח כדור מתוך הרחבה אבל שוער חדרה היה במקום. הלחץ של מכבי לא פסק ואחרי ניסיונות של אושר דוידה וזהבי בדקה ה-67 הצהובים רשמו את שער השיויון בסיומה של התקפה עם פריצה נהדרת של רביבו בשמאל לרחבה, הבעיטה של דוידה נהדפה ביד של שחקן הגנה על קו השער. תורג'מן בעט את הריבאונד פנימה. מכבי איזנה ל-1:1!

דור פרץ היה קרוב להפוך את התוצאה בדקה ה-71 עם בעיטה מ-18 מטרים שחמקה ממשקוף השער של חדרה. בדקה ה-77 של המשחק שרן ייני פינה את מקומו לטובת אבישי כהן.

בדקה ה-87 עידו שחר פינה את מקומו לטובת אופיר דוידזאדה. חדרה המשיכה לצופף את ההגנה ומכבי חיפשה בכל דרך לפרוץ את השער בפעם השנייה כולל ניסיון מספרת של זהבי שמצאה את הרמן מוכן ופריצה של דוידה שברגע האחרון נמנע ממנו שער בטוח.

על אף הלחץ על שערו של הרמן מכבי השתקתה להבקיע את המהפך ובסיום שתי הקבוצות נפרדו בתיקו.