מכבי סיימה ב-2:2 מול ריינה בחוץ


פריויו

הלו"ז הצפוף של מכבי בתקופה האחרונה נמשך גם הערב (ראשון) כשהמוליכה התארחה אצל בני ריינה למשחק במסגרת המחזור ה-16 של ליגת ONE ZERO.

הצהובים הגיעו לאיצטדיון גרין בנוף הגליל לאחר ההפסד למכבי חיפה ביום רביעי האחרון והמאמן רובי קין ביצע מספר שינויים בהרכב הפותח שלו. רועי משפתי תפס את המקום בין הקורות על חשבונו של אורלנדו מוסקרה כאשר בנוסף גם עידן נחמיאס ואושר דוידה פתחו ב-11 במקום אנריק סבוריט ודן ביטון.

ההרכב המלא: רועי משפתי, אבישי כהן (קיקו בונדוזו 67), עידן נחמיאס, דריק לוקאסן, רוי רביבו (אופיר דוידזאדה 67), יוריס ואן אובריים, דור פרץ, גבי קניקובסקי, דור תורג'מן, אושר דוידה (דן ביטון 46) וערן זהבי.

מחצית ראשונה

המשחק נפתח ללא יותר מדי מצבים מצד שתי הקבוצות כאשר מכבי מחזיקה יותר בכדור והיריבה מנסה לצאת להתקפות מהירות. בדקה ה-20 ריינה הצליחה לעלות ליתרון לאחר התקפה מצד ימין שבסיומה הגביה ורגאס למרכז וג'אבר נגח מקרוב לרשת. 0:1 לריינה.

מכבי ניסתה לחזור למשחק אבל בדקות הבאות די התקשתה מול הצפיפות של המארחת. מי שניסה את כוחו היה דור פרץ עם שתי בעיטות מחוץ לרחבה, אך הוא לא מצא את המסגרת. 5 דקות לסיום המחצית גם תורג'מן השתחרר ושלח בעיטה ממרחק אבל גם זה לא היה מדויק. החבורה של קין לא התייאשה ובדקה ה-43 גם חזרה למשחק. דור פרץ היה עירני, חטף משוקרני כדור על סף הרחבה, חדר לתוכה ומול גד עמוס שלח לפינה הרחוקה ופנימה. 1:1.

מכבי לא הסתפקה בכך וניסתה לנצל את המומנטום, בתוך תוספת הזמן של המחצית היא גם כמעט השיגה את המהפך אחרי שהרמה של תורג'מן מצאה את הראש של זהבי. החלוץ נגח נהדר לקרקע אבל עמוס הצליח לשפשף את זה ולהסיט את הכדור לקורה. 

מחצית שנייה

ריינה פתחה טוב יותר את החצי השני ובדקה ה-53 החזירה לעצמה את היתרון אחרי כדור קרן שעלה לרחבה, חילף הצליח להגיב ראשון לאחר ערבוביה ודחק מקרוב לרשת. 1:2 לריינה. מכבי שוב נאלצה לרדוף אחרי היריבה ובדקה ה-57 גם כמעט איזנה אחרי קרן שהגיע לפרץ, שהפעם נגח מקרוב החוצה. 

בדקה ה-67 קין רענן את ההרכב שלו עם חילוף כפול כאשר דוידזאדה וקיקו נכנסו במקום אבישי כהן ורוי רביבו. מיד עם כניסתו קיקו גם קיבל כדור נהדר ברחבה וניסה למצוא את זהבי מול שער חשוף אבל ההגנה הצליחה להרחיק ולמנוע שיוויון. 

8 דקות לסיום גם יונתן כהן עלה מהספסל והחליף את ואן אובריים בחילוף ההתקפי של קין, ששלח כמה שיותר כלים קדימה. מכבי הגיבה נהדר לחילוף ובדקה ה-85 הצליחה לאזן פעם שנייה אחרי שדוידזאדה שלח מסירת עומק, זהבי פתח רגליים והשאיר לפרץ שמול עמוס השלים צמד. 2:2. 

הצהובים התאמצו כדי להשלים מהפך ושתי דקות לאחר מכן תורג'מן הסיט קרן של יונתן כהן, אך עמוס סגר את הפינה הקצרה. עד לסיום שתי הקבוצות חיפשו הכרעה, אך לא הצליחו להשיג 3 נקודות בדרך ל-2:2 בסיום.