לפני הפלייאוף: מכבי ניצחה 1:3 את הפועל חיפה


מכבי תל אביב אירחה הערב (ראשון) את הפועל חיפה במשחק שנעל את העונה הסדירה של שליגת ONE ZERO. הצהובים של רובי קין, שיסיימו את העונה הסדירה במקום הראשון בטבלה יקווה לשמור על פער 5 הנקודות לפחות מהשנייה בטבלה מכבי חיפה.

המאמן ערך מספר שינויים בהרכב מזה שפתח במשחקים האחרונים כשלא מעט שחקנים קיבלו הזדמנות בהרכב הראשון לאור עומס המשחקים בשבועיים האחרונים. 

משפתי פתח בשער כשלקו ההגנה שבו אבישי כהן מימין ואופיר דוידזאדה בשמאל. בלטקסה פתח לידו של אנריק סבוריט. בקישור פתחו לראשונה העונה יחד איל גולסה ועדן קארצב. מילסון, שנפצע במשחק הגומלין נגד אולימפיאקוס פתח יחד עם דן ביטון וערן זהבי בחוד.

מחצית ראשונה

כבר בדקות הראשונות של המשחק מילסון פרץ משמאל והצליח להעביר רוחב לדור פרץ שמ-8 מטרים בעט לידיו של השוער.

בניגוד למהלך פתיחת המשחק הפועל חיפה זכתה בדקה ה-13 בכדור עונשין מ-11 מטרים אחרי נגיעת יד של אבישי כהן. תומר יוספי תירגם את הבעיטה לשער. 0:1 להפועל חיפה.

מכבי חידשה את המשחק ולחצה על שערה של חיפה ובדקה ה-27 מילסון בפריצה מצד שמאל סחט כדור עונשין מ-11 מטרים. זהבי ניצב מול הנקודה הלבנה ואיזן את התוצאה. 1:1.

רגע לפני השריקה למחצית התקפה של מכבי ששוב החלה ממילסון שמצא בכדור עומק את דור פרץ. האחרון המשיך בנגיעה לזהבי שברגל שמאל השלים את המהפך ורשם צמד. 1:2 למכבי!

מחצית שנייה

מכבי תל אביב פתחה את המחצית השנייה ללא שינויים בהרכב. הפועל חיפה פתחה את המחצית השנייה עם ניסיון להחזיק בכדור ולנהל את מרכז המגרש אך התקשתה להגיע למצבים ממשיים למעט בדקה ה-59 אז איבד גולסה בטענת עבירה כדור במרכז המגרש ובסיומה של מתפרצת בר לין כבש את שער השיוויון. עם זאת בסיום בדיקה של ה-VAR ביטלו את הער ונשרק לכדור חופשי של הצהובים.

בדקה ה-62 ערכה מכבי חילוף כפול אושר דוידה וגבי קניקובסקי נכנסו במקום גולסה ודן ביטון.

בדקה ה-70 הכניס קין למשחק את עידו שחר על חשבונו של אבישי כהן בעמדת המגן הימני. מכבי ניסה לבטל את מרכז המגרש עם הנעת כדור זריזה לחלק הקידמי ומשם לפתוח את ההתקפות אך מיעטו להגיע למצבים.

מכבי החלה להחזיק יותר בכדור אבל לא דייקה ליד הרחבה ובדקה ה-79 קיימה מכבי את שני החילופים האחרונים שערן זהבי וקארצב יצאו לטובת יוריס ואן אובריים ודור תורג'מן. בדקה ה-85 הצהובים סגרו עניין אחרי שכדור נבעט ברחבה נהדף לעבר דור פרץ שהצליח להכניע את השוער ולסגור עניין 1:3 למכבי בסיום.