מכבי ת״א ׳שחר׳ גברה 1:3 על הפועל חיפה


לאחר הניצחון במחזור הקודם 0:3 על מ.ס. אשדוד, מכבי ת״א ׳שחר׳ המשיכה את המומנטום החיובי עם ניצחון ביתי 1:3 על הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-27 בליגת העל לנוער. הצהובים עלו ליתרון מוקדם משער של עידו עולי (5), עמית צור הכפיל (35) ומוחמד טאהא הוסיף (70). ריף אמסלם צימק עבור חיפה (58).

מחצית ראשונה
כבר בדקה ה-5 של המשחק הצהובים עלו ליתרון 0:1. יהודה בלאי מצא את עידו עולי מחוץ לרחבה, הקשר בעט כדור מסובב אל הפינה האלכסונית והכדור פגש את הרשת.

בדקה ה-22 עמית קרדי ניסה את מזלו מחוץ לרחבה, הכדור הלך אל המסגרת אך אור וולך הצליח לקלוט את הכדור.

בדקה ה-24 שוער מכבי, שליו סעדיה הצלי שער בטוח עבור הצהובים. ניב טבול קיבל את הכדור בתוך הרחבה כשהוא חופשי מול השער, החלוץ בעט בעוצמה אל המסגרת וסעדיה הגיב מצוין, הדף את הכדור ומנע שער בטוח.

בדקה ה-35 מכבי עלתה ליתרון 0:2. עמית צור קיבל את הכדור באגף הימני, הוא נתן כדור רוחב טוב אל המרכז ורועי מגור בעט אל המסגרת אך הכדור נהדף, צור המשיך את הריבאונד פנימה.

מחצית שניה
בדקה ה-50 של המשחק הצהובים כמעט וכבשו שער נוסף. יהודה בלאי נתן כדור עומק נהדר אל עמית צור באגף הימני, הקשר המשיך בכדור רוחב טוב אל הרחבה ואגם חנון המשיך בבעיטה אל השער אך הכדור פגש את הקורה.

בדקה ה-58 חיפה צימקה את התוצאה. כדור קרן של האורחים שננגח ברחבה הגיע בסופו של דבר ריף אמסלם שבעט את הכדור פנימה. הפועל חיפה צימקה ל-1:2.

בדקה ה-70 מכבי עלתה ליתרון 1:3. רוי ז׳רז׳בסקי נתן כדור עומק נהדר אל מוחמד טאהא, שנכנס כמחליף. הקשר התקדם אל תוך הרחבה והצליח להכניע את שוער חיפה.

בדקה ה-83 הצהובים כמעט וכבשו שער נוסף. כדור קרן הגיע אל אורי עזו שהמשיך בכדור רוחב אל אגם חנון, החלוץ הסתובב על המגן ובעט אל השער אך הכדור הלך החוצה. עד הסיום התוצאה נשארה זהה 1:3 למכבי.

הרכב הקבוצה: שליו סעדיה, דניאל טישלר, איתי מלמה, עלי חטיב (עידן וינברג – 75), עמית קרדי, רוי ז׳רז׳בסקי (נג׳ואן חטיב – 75), עידו עולי, רועי מגור (ליאור משנסקי – 60), עמית צור (מוחמד טאהא – 70), יהודה בלאי (אורי עזו – 60) ואגם חנון.