0:1 לב"ש על מכבי בטרנר


מכבי תל אביב יצאה הערב למשחק חוץ בטרנר נגד הפועל ב"ש במסגרת המחזור ה-29 בליגת ONE ZERO. אחרי התיקו במחזור האחרון עם מכבי חיפה השחקנים של רובי קין רוצים לחזור למסלול הניצחונות ולשמור על פער 10 הנקודות מהשנייה בטבלה – מכבי חיפה.

הצהובים פתחו בהרכב עם רועי משפתי בין הקורות. רז שלמה שב להרכב אחרי תקופה ארוכה בה החלי מפציעה ופתח במרכז ההגנה לצידו של אנריק סבוריט. עידו שחר ואופיר דוידזאדה השלימו את חוליית ההגנה.

בקישור פתח עדן קארצב שתפס את מקומו של יוריס ואן אובריים שנפצע במשחק האחרון. דור פרץ וגבי קניקובסקי שיחקו לפניו. אושר דוידה, מילסון וערן זהבי השלימו את חוליית ההתקפה.

המשחק שוחק ללא קהל של מכבי בעקבות עונש שספג המועדון בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בגין הדלקת אבוקות בשלושה משחקי ליגה.

מחצית ראשונה

המשחק נפתח באופן שקול כששתי הקבוצות ניסו למצוא את הפריצה לשער יתרון כבר בדקות הראשונות אבל חוסר דיוק מנע זאת מהן. אחרי עצירת משחק של כמה דקות בגלל אבוקות ביציעים וחידושו המשחק לא השתנה ושתי הקבוצות המשיכו להתקשות להגיע למצבים ממשיים.

ככל שחלפו הדקות מכבי השתלטה על מרכז המגרש ולמרות שהכדור היה בעיקר אצל הרגליים הצהובות אבל למעט ניסיונות ש לדוידה וקניקובסקי להפתיע את אליאסי בשער ב"ש הצהובים התקשתו ליצר מצבים ודווקא בהתקפה האחרונה מילסון אילץ מאליאסי למתוח את איבריו והכדור החוזר הגיע לרגליו של דוידה שבעט בשמאל החוצה.

מחצית שנייה

המחצית השנייה נפתחה ללא שינויים בהרכב של מכבי. בדקה ה-49 עידו שחר פרץ מימין ובעיטה שלו פגעה בשחקן הגנה של ב"ש והמשיכה לקורת שערו של אליאסי. מן העבר השני סטויאנוב בבעיטה מ-16 מטרים אלכסונית משערו של משפתי הדביק גם הוא כדור חזק לקורת שערה של מכבי.

בדקה ה-61 אושר דוידה פינה את מקומו לטובת יונס מלדה בחילוף הראשון של הצהובים. בדקה ה-63 חילוף מסירות של מילסון וקניקובסקי הוביל את האחרון במצב טוב למסור רוחב אבל הכדור שלו נהדף על ידי ויטור.

מכבי המשיכה לשלוט בקצב המשחק ובכדור ובדקה ה-74 דור פרץ התרומן לכדור נהדר של דוידזאדה אבל אליאסי היה במקום לעצור את הנגיחה שלו. בניגוד לכל מהלך המחצית בדקה ה-77 הפועל ב"ש זכתה לכדור עונשין מ-11 מטרים אחרי עבירה של סבוריט על ויטור. גם אחרי בדיקת ה-VAR נקבע שיהיה כדור עונשין מ-11 מטרים אותו תרגם ספר ליתרון 0:1 לב"ש.

בדקה ה-85 הכניס קין את דן ביטון ודור תורג'מן במקומם של עידו שחר וגבי קניקובסקי. גם אחרי החילופים האחרונים מכבי לא הצליחה לחזור למשחק ובסיום רשמה הפסד למארחת בטרנר.