0:4 נהדר למכבי על הפועל חיפה


מכבי תל אביב פתחה היום (שבת) את המחזור ה-30 בליגת ONE ZERO את הפועל חיפה לעיני 25 אלף אוהדים באצטדיון בלומפילד.

הצהובים מגיעים למשחק אחרי ההפסד להפועל ב"ש ובמטרה לשמור על פער של מינימום 7 נקודות בסיום המשחק. ללא ערן זהבי המורחק (צהובים) מכבי פתחה עם משפתי בשער, רוי רביבו, אנריק סבוריט, רז שלמה ואופיר דוידזאדה. עדן קארצב המשיך לקבל קרדיט בקישור יחד עם גבי קניקובסקי ודור פרץ. אושר דוידה, מילסון ודור תורג'מן פתחו בחולייה הקידמית.

מחצית ראשונה

מכבי פתחה בסערה את המשחק כשבכבר בדקה ה-2 דור פרץ בעט כדור רוחב שהעביר מילסון מעל לשערו של ג'רפי. שתי דקות לאחר מכן כדור שהוגבה מצד ימין סיבך את שחקני ההגנה של חיפה ומילסון ניצל את הערבוביה ומזווית קשה בצד שמאל דייק לפינה הקרובה ופנימה. 0:1 למכבי!

חלפו 5 דקות ומכבי המשיכה לשטוף את הדשא. דוידזאדה בצד שמאל בכדור נהדר לקניקובסקי שהגביהה מתוך הרחבה כדור מדוד לראשו של תורג'מן והאחרון נגח נהדר לחיבורי הקורות של ג'רפי. 0:2 למכבי!

עד לסיום המחצית הראשונה המשחק התאזן מעט שלמעט ניסיון נוסףשל דור פרץ וחוסר דיוק במסירות בשלישי האחרון מכבי לא הגיע למצבים נוספים.

מחצית שנייה

הצהובים עלו מהמחצית ללא שינויים בהרכב. 5 דקות מפתיחת המחצית השנייה גבי קניקובסקי ניצל טעות בהגנה של הפועל חיפה ומתוך הרחבה דייק פנימה. 0:3 למכבי!

כמו במחצית הראשונה גם בשנייה מכבי המשיכה בבליץ עם פתיחת המחצית ובדקה ה-51, דקה אחת בלבד אחרי השער שכבשה הצהובים התקפה משמאל סיימו עם מסירת רוחב של סבוריט לדור פרץ שכבש מקרוב. השער אושר אחרי שנשרק תחילה לנבדל אך ה-VAR תיקן ואישר את השער. 0:4 למכבי!

בדקה ה-61 קין ערך 3 חילופים כשסבוריט, מילסון ופרץ יצאו ובמקומם הצטרפו למשחק, עידו שחר, יונס מלדה ומתן בלטקסה. שחר באחת מנגיעותיו הראשונות במשחק מצא את עצמו בהזדמנות כיבוש מתוך הרחבה אבל הבעיטה שלו חמקה מהקורה.

בהמשך גם דן ביטון נכנס ומיד עם כניסתו הכניס כדור עומק נהדר לקניקובסקי שהוציא רוחב אבל תורג'מן עם השפיץ של הנעלה המשיך את הכדור סמוך לקורה.

בדקה ה-79 ערך קין את החילוף האחרון במשחק. גבי קניקובסקי פינה את מקומו לטובת כניסתו של איל גולסה. עד סיום המשחק שתי הקבוצות לא הגיעו למצבים ממשיים ובסיום מכבי רשמה ניצחון מרשים.