מכבי ת״א ׳שחר׳ והפועל ב״ש נפרדו בתיקו 2:2


מכבי ת״א ׳שחר׳ והפועל ב״ש נפרדו בתיקו 2:2 במסגרת מחזור הסיום של ליגת העל לנוער (מחזור 30). באר שבע עלתה ליתרון משער של אופק פרץ (23), אגם חנון (33) ודניאל טישלר (80) הפכו את התוצאה ושגיא יחזקאל (92) קבע את תוצאת המשחק

מחצית ראשונה
בדקה 23 באר שבע עלתה ליתרון. לאחר הרמה אל הרחבה של מכבי הכדור הורחק אל רגליו של אופק פרץ שבעט אל המסגרת, הכדור הוסט מעט על ידי ההגנה ונכנס פנימה. באר שבע עלתה ליתרון 0:1.

בדקה ה-33 הצהובים חזרו אל המשחק. עמית צור נשלח בכדור עומק באגף, הוא נתן כדור רוחב טוב אל הרחבה ואגם חנון המשיך בנגיעה פנימה. מכבי השוותה ל-1:1.

בהמשך המחצית היו עוד שתי הזדמנויות עבור באר שבע, ההזדמנות הראשונה שגיא יחזקאל בעט מחוץ לרחבה והכדור הלך מעל השער. כמה דקות לאחר מכן נועם שחר בעט מ-30 מטרים והכדור פגע במשקוף.

מחצית שניה
בדקה ה-56 צמד הצלות של שליו סעדיה. המצב הראשון היה בעיטה מרחוק שנהדפה על ידי שוער הצהובים, ההתקפה המשיכה והפעם נגיחה מקורב נהדפה לקרן.

בדקה ה-64 ליאור משנסקי בעט מהאוויר מתוך הרחבה אך הכדור הלך מחוץ למסגרת.

בדקה ה-75 עזו קיבל את הכדור בצד והרים אל הרחבה, נג׳ואן חטיב נגח אך השוער לקח עם הרגל והציל שער בטוח.

בדקה ה-80 מכבי עלתה ליתרון 1:2. לאחר בלגן ברחבה משנסקי בעט אל השער, הכדור הגיע אל דניאל טישלר שבעט מקרוב את הכדור פנימה.

בדקה ה-92 באר שבע איזנה את התוצאה ל-2:2. קרן קצרה הובילה לבעיטה אלכסונית מ-20 מטרים, סעדיה הדף אך נועם שחר בעט את הריבאונד פנימה.

רגע לפני השריקה. הצהובים כמעט וכבשו. עזו שלח בכדור עומק את חנון, בלם ב״ש ניסה להרחיק והכדור פגש את קורה, צור השתלט סמר אל חנון שבעט החוצה. התוצאה נשארה בסיום 2:2.

הרכב הקבוצה: שליו סעדיה, דור גולדשטיין, אדיר קורדובה, עלי חטיב, דניאל טישלר, ליאור משנסקי, נג׳ואן חטיב, עידו עולי, עמית צור, יהודה בלאי ואגם חנון.