איצטדיון בלומפילד המחודש נחנך והחל מהעונה הקרובה מכבי תל אביב שבה לארח את משחקיה באיצטדיון האהוב. אחרי שהכנתם את הצעיפים, חיממתם את הגרון ורגע לפני שאתם יוצאים לאצטדיון – קבלו את הדרכים שיביאו אתכם למשחק.

ספוילר: לבלומפילד לא מגיעים עם רכב!

הסדרי התנועה

בעת קיום משחקים באצטדיון, ייחסמו לתנועת כלי רכב הרחובות הבאים:

  • רחוב שארית ישראל – משלבים עד התקומה, לרבות הרחובות החוצים: עציון גבר, אמץ וחזק
  • רחוב סמפו סוגיהרה
  • רחוב התחייה – משלבים עד התקומה, לרבות הרחובות החוצים: 3320, 3952
  • רחוב התקומה – יהיה מעבר עבור כלי רכב לתושבי הרחוב בלבד

צירים אלו יחסמו לתנועה כחמש שעות לפני מועד תחילת המשחק וייפתחו כשעה לאחר סיומו. רחובות אלה יהפכו למדרחוב שבהם תיאסר חניה ונסיעה לכל כלי הרכב, לרבות קטנועים.

* רכב חונה ברחובות אלה יפונה.

כדי להימנע מעומסים בכניסה לאצטדיון שעלולים להוביל לכניסה אחרי שריקת פתיחה, הקדימו את הגעתכם ותיהנו מהחגיגה שתחכה לכם מסביב!

מפת החסימות

דרכי הגעה מומלצות

בעקבות חסימת הרחובות הסמוכים לא תתאפשר כאמור הגעה עם רכב פרטי לקרבת האיצטדיון. לרשותכם עומדות מגוון רחב של אפשרויות הגעה שיפורטו מיד ומומלץ מאוד להקדים את הגעתכם לאיצטדיון בעקבות צפי לעומסי תנועה וקהל רב באזור.

תחבורה ציבורית

אוטובוסים

לאצטדיון ניתן להגיע בתחבורה ציבורית קיימת. כיום, בכל שעה מבוצעות כ-120 עצירות של אוטבוסים בתחנות שבמרחב האצטדיון.

להלן הקווים הרלוונטים הפועלים כיום: 1,15,25,40,41,42,44,46,54,83,88,125,142,240.

רכבת
תחנת הרכבת הקרובה ביותר לאיצטדיון היא תל אביב ההגנה. התחנה נמצאת במרחק של כ-25 דקות נסיעה מהאיצטדיון. קווי האוטובוס שעוברים בה וממשיכים לאיזור האיצטדיון הם: 11251424244.

תחבורה אלטרנטיבית – אופניים, קורקינטים ומה עושים עם הקסדה והסוללה?

דרך הגעה נוספת היא באמצעות אופניים, קורקינטים או  מערך השכרת האופניים של עיריית תל אביב-יפו – תל אופן. בימים אלה מוכשרים בשולי גינת כרוניגן, הסמוכה לאצטדיון, כ-1,000 מקומות עגינה לאופניים וקורקינטים וכן עמדות עגינה של כ-40 אופני תל אופן.

מה תעשו עם הקסדה והסוללה של הקורקינט? העירייה הוסיפה לנוחות המשתמשים גם עמדת הפקדה לסוללות וקסדות, אשר תמוקם במרכז המוזיקה בגינת כרונינגן שסמוכה לאצטדיון.