מכבי ת"א סיימה בתיקו 1-1 את הדרבי נגד הפועל, רנגלוב השווה במחצית השנייה לאחר יתרון של באדיר

מכבי ת"א ארחה הערב את הפועל תל אביב למשחק הדרבי התל אביבי, במסגרת המחזור ה-21 של ליגת העל, שנערך באצטדיון בלומפילד לעיני 15,000 צופים. במחצית ראשונה שהתחילה בגישושים מצד שתי הקבוצות, עלתה הפועל תל אביב לייתרון 1-0 בדקה ה-30 משער של ואליד באדיר. מכבי ת"א הצליחה להשוות במחצית השנייה משער של רנגלוב בדקה ה-48. המחצית השנייה התנהלה על רקע ירידת גשם שוטף באצטדיון בלומפילד. קצב המשחק היה גבוה עם הזדמנויות לשני הצדדים, אך לאחר 93 דקות של כדורגל חתם מאיר לוי את המשחק בתוצאה 1-1.

איוניר: "אני מרוצה שלא הרמנו ידיים למרות שנקלענו לפיגור, אני יוצא ברגשות מעורבים, כי ככה זה בתיקו. אנחנו צריכים להמשיך ולהראות רצון לשחק טוב. שיחקנו יותר טוב במחצית השניה, החצי הראשון לא היה עם יתרון מסויים לקבוצה כלשהי והפועל בסך הכל לא הגיעה ליותר מצבים. במחצית אמרתי לרביעייה הקדמית שלנו ללחוץ ולא לחזור אחורה. מאוד רציתי שיעשו את זה לאורך 45 הדקות האחרונות אבל זה נפסק באמצע". "מצד אחד זו הרגשת פספוס, היו דקות שהיינו יכולים להשתלט על המשחק. מצד שני, היו גם דקות שנראינו פחות טוב מהפועל. דרבי זה משחק של לחימה וטקטיקה, ואלו חלק מהדברים שאני רוצה לראות בקבוצה שלי. לא עשינו מספיק טוב הרבה דברים. לצערי הרב, דווקא אחרי השיוויון, כשהיינו בדקות טובות, לא הצלחנו לכבוש. אני עוד לא חושב על אליפות, רק לעשות את מכבי קבוצה טובה יותר. זאת לא חוכמה להתעלות רק בדרבי, צריך לעשות את זה גם נגד הפועל ר"ג".

מכבי ת"א טרם המחזור ניצבה במקום השלישי בליגת העל עם 41 נקודות, מעליה הפועל ת"א היריבה עם 45 נקודות, ומכבי חיפה עם 48 נקודות, לאחר שנצחה במחזור השבת. המשחק הערב היה המשלים למחזור משחקים זה. מכבי ת"א הייתה מעוניינת בנצחון יוקרתי במשחק הצמרת, ובכך להתקרב עוד יותר למקום הראשון. מכבי הגיעה למשחק לאחר הפסד 1-3 להפועל פתח תקווה והדחה מגביע המדינה באמצע השבוע. במשחק הליגה האחרון נצחה מכבי ת"א את הפועל פתח תקווה בתוצאה 0-1 משער עצמי של גל כהן. במשחק הדרבי האחרון שנערך במסגרת הליגה במחזור השישי נצחה הפועל ת"א 0-1 משער של ערן זהבי בדקות הפתיחה של המשחק. במשחק הפעם חילקו הקבוצות את הנקודות.

לפני המשחק נערך טקס לזכרו של אבי כהן ז"ל, כאשר תחילה נשא דברים יו"ר הקבוצה לשעבר גדעון בריקמן, וסמוך לשריקת הפתיחה הוזמנה משפחת כהן לקבל דיוקן של אבי ז"ל וחולצה מוקדשת.  בדקה ה-9 הזדמנות להפועל תל אביב כאשר ערן זהבי נגח מקרוב אך חלש מידי. לאחר מכן קיבל סאבו פאביצביץ' כרטיס צהוב. בדקה ה-11 כרטיס צהוב ראשון גם להפועל תל אביב לאחר עבירה של דני בונדר במרחק של 30 מטר אלכסונית מהשער. הכדור עבר את החומה אך לא הייתה רגל מסיימת לכיוון השער. בדקה ה-13 הזדמנות מעולה למכבי תל אביב כאשר רנגלוב קיבל כדור ממדוני אנין ומצא את עצמו לבד מול השער, אך המשיך להתקדם במקום לשחרר בעיטה ונבלם על ידי הגנת הפועל שהגיעה מאחור.

בדקה ה-29 הזדמנות להפועל ת"א כאשר בן סהר נאבק עם פאביצביץ', שניהם מעדו ולבסוף יצא הכדור לקרן. בדקה ה-30 עלתה הפועל ת"א לייתרון 1-0 כאשר ערן זהבי היתל בכל הגנת מכבי בצד שמאל של הרחבה, והעביר כדור לבאדיר שנגח פנימה. בדקה ה-40 נבלם ניסיון התקפה של מכבי ת"א. בדקה ה-41 פריצה של עטר משמאל, אך בעט לידיו של אניימה. בדקה ה-45 כרטיס צהוב לשי אבוטבול. בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה כדור חופשי מצד ימין מחוץ לרחבה, הכדור ננגח החוצה על ידי אבי סטרול ומאיר לוי שרק לסיום המחצית. המחצית השנייה נפתחה ללא חילופים בשני הקבוצות, ורק הגשם התווסף ונתן אותותיו במגרש. בדקה ה-48 כיסוי לא טוב ברחבת הפועל תל אביב, רנגלוב ניצל היטב כדי לשלוח לרשת. 1-1, שוויון בבלומפילד.

בדקה ה-54 כמעט שער נוסף למכבי אך הכדור ממש בקצת מעל משקופו של אניימה. בדקה ה-58 כדור חופשי מ-35 מטרים של מדוניאנין לידיו של אניימה. בדקה ה-62 חילוף ראשון במכבי תל אביב, אלירן עטר פינה את מקומו לרוברטו קולאוטי. בדקה ה-66 כדור חופשי להפועל ת"א נבעט החוצה. מכבי תל אביב עם החילוף השני כאשר אלברמן נכנס במקומו של ישראלביץ'. בדקה ה-67 יואב זיו נפצע, אך הפועל המשיכה בהתקפה שהסתיימה בבעיטה מחוץ למסגרת. החלה התגודדות של שחקנים שאילצה את מאיר לוי לשלוף כרטיסים צהובים ללירן שטראובר וסלים טועמה. בדקה ה-73 מעידה של קלמי סבן בהגנה, הסתיימה בבעיטה שפגעה בקו ההגנה. בדקה ה-76 בעיטה חופשית להפועל תל אביב ממרחק של כ-25 מטר ממרכז השער.

בעיטתו של סלים טועמה עולה מעל משקוף שערו של שטראובר. בדקה ה-78 כרטיס צהוב לבן סהר. בדקה ה-79 בעיטה אדירה של ג'יבריל מ-40 מטר מדויקת אל השער סחטה הצלה אדירה של אניימה לקרן. בדקה ה-84 חילוף בהפועל תל אביב, ויקטור מרעי נכנס במקומו של טוטו תמוז. בדקה ה-86 בעיטה של ורמוט נהדפת על ידי שטראובר, ורוני גפני נכנס במקומו של קלמי סבן שנפצע. בדקה ה-88 קרן משמאל להפועל תל אביב. ערבובייה ענקית ברחבת מכבי הסתיימה בהרחקה. אוהדי הפועל תל אביב דרשו בעיטת עונשין מ-11 מטרים, אך מאיר לוי הורה להמשיך. בדקה ה-91 כדור טוב ליואב זיו באגף ימין, אך האחרון בחר לבעוט החוצה ולבזבז את ההתקפה. שלוש דקות בלבד הוסיף מאיר לוי, התוצאה לא השתנתה. סיום הדרבי בתוצאה 1-1.