זיו, צמד של עטר (12 שערי ליגה) ושער של דאבור קבעו ניצחון משכנע לצהובים על בני סכנין

מכבי תל אביב אירחה היום את בני סכנין במסגרת המחזור ה-12 של ליגת העל וכבשה שבוע שני ברציפות ארבעה שערים עם ניצחון חלק, 0-4. לאחר המהפך והדרמה ברמה"ש הצהובים עשו לעצמם את החיים קלים יותר הפעם. המשחק החל בסערה עם שער של יואב זיו בדקה הרביעית שהוריד את הצהובים להפסקה ביתרון 0-1. שני בישולים של קולאוטי בתחילת המחצית השנייה סידרו לאלירן עטר צמד שערים שהעלה את מאזנו -12 שערים. התוצאה הסופית נקבעה בתוספת הזמן לאחר החמצת כדור עונשין של דאבור שתיקן וכבש את הרביעי.

גלריית תמונות מהמשחק

1

כבר מהשניות הראשונות אותתו שחקני מכבי ת"א על כוונותיהם. רוברטו קולאוטי קיבל הזדמנות מצוינת כבר בדקה הראשונה אך בעט ליד הקורה. כעבור שלוש דקות הכדור מצא את דרכו לרשת סכנין. יואב זיו סיים מהלך יפה עם בעיטה שפגעה במגן אורח ונכנסה מעל מחמוד קנדיל לרשת, שער בכורה העונה לזיו. הדקות הראשונות המשיכו להיות מלאות באירועים ליד השערים, קאסום היה קרוב להשוות לסכנין וקולאוטי מנגד יכול היה להכפיל את יתרון הצהובים. מהדקה העשירית ואילך, המשחק נרגע בצורה משמעותית ללא הזדמנויות נוספות עד להפסקה אליה ירדו הצהובים ביתרון 0-1.

4

תחילת המחצית השנייה לא סימנה על העתיד לבוא עד אשר הגיע כדור קרן בדקה ה-52 שהפך לשער השני של מכבי ת"א. קולאוטי הוריד בראש לעטר שהמשיך בנגיעה וכבש את שער ליגה מספר 11 שלו. השער העיר את המשחק, בעיקר של הצהובים. עטר בעט החוצה וקנדיל מנע ממיכה להגדיל את התוצאה. בדקה ה-60 עטר העלה את מכבי ת"א ל-0-3 והשלים 12 שערים ב-12 מחזורים כאשר נשאר מול שער חשוף אחרי הכנה של קולאוטי. הצהובים המשיכו לשלוט במשחק ולתקוף, כולל משקוף של מיכה אך הסתפקו בתוצאה של 0-3 עד לתוספת הזמן. דאבור קיבל הזדמנות לכבוש את הרביעי מהנקודה והחמיץ אך למזלו הכדור החוזר הגיע אליו והוא גילגל אותו לרשת וחתם את התוצאה הסופית, 0-4.

8

בשבוע הבא יתארחו הצהובים באצטדיון רמת גן אצל בית"ר ירושלים במחזור הנועל של הסיבוב הראשון.

תמונות-ניר קידר