הצהובים נתנו קונצרט באצטדיון בלומפילד. מונס דאבור ניצח על המקהלה עם צמד, קולאוטי ועטר השלימו את החגיגה

קרוב ל- 1000 אוהדים אדומים עשו את הדרך הארוכה מבירת הנגב לאצטדיון בלומפילד, כדי לחזות במשחק שלפחות עבור קבוצה אחת נגמר עוד לפני שהוא התחיל. היציעים באצטדיון היפואי היו רחוקים מלהיות מלאים, בעיקר באוהדי מכבי תל אביב שאיבדו את האמונה שהם ייזכו לראות כדורגל. בתום 90 דקות, 6,751 האמיצים שהטריחו את עצמם במזג אויר קר ורטוב אכן לא ראו כדורגל, אלא בעיקר משהו שנראה יותר כמו קונצרט. הצהובים היו בכל פינה במגרש, ניצחו בכל המאבקים הפיזיים והציגו כדורגל גדול. מונס דאבור רשם צמד וממוצע מרשים של שער בכל אחד מארבעת המשחקים האחרונים. בשבוע הבא תצא הקבוצה לחיפה למשחק שפעם היה משחק העונה והיום, בעיקר מלחמה על הכבוד העצמי.

רבע השעה הראשונה סיפקה גם לאחרוני המאמינים ביציע לא מעט סיבות לאופטימיות, שחקני מכבי תל אביב לחצו את האורחת לשערה והניעו את הכדור במהירות. רוברטו קולאוטי ניסה את מזלו פעמיים אבל לא היה מדויק, אלירן עטר וברק יצחקי סחטו הצלות מאוהד לויטה. בדקה ה- 18 הלחץ של הצהובים השתלם אחרי סדרת נסיונות של אלירן עטר, רוברטו קולאוטי ומונס דאבור, כשאחרון בעט מקרוב חזק לרשת העליונה של לויטה. 0-1 לזכות מכבי תל אביב, החלוץ מנצרת ממשיך לפרוע שטרות. החניכים של ניר לוין המשיכו לתקוף בחמת זעם את שער האורחת ושתי דקות בלבד מהשער, רוברטו קולאוטי נעץ את הכדור במשקוף, רגע אחרי שמונס דאבור החמיץ מקרוב. הקונצרט נמשך בדקה ה- 23, יצחקי שחרר בעיטה לא מדויקת שנהדפה בהגנה וקולאוטי דחק מקרוב לרשת. החלוץ הארגנטינאי-ישראלי מכפיל את התוצאה וכובש שער ראשון אחרי אחד עשר מחזורים. עד לסיום המחצית הצהובים המשיכו לשלוט, יצחקי פספס את החיבור בסנטימטרים, זיו סחט הצלה מלויטה ואלברמן שפשף את העמוד.

אחרי היעדרות ממושכת ממשחקי הקבוצה, רפי דהן שב למרכז השדה של הצהובים, אחרי שהחליף את משה לוגסי בפתיחת המחצית השנייה. שחקני מכבי תל אביב הביאו עימם הרבה מאד התלהבות גם אחרי ההפסקה ובדקה ה- 55 אלירן עטר סובב את הכדור מקצה הרחבה אל בין חיבורי הקורות של הפועל באר שבע. החלוץ כובש את שערו הרביעי בחמשת המשחקים האחרונים. החניכים של ניר לוין לא נרגעו מהשער השלישי והמשיכו להפגין הרבה מאד התלהבות שהביאה גם את הרביעי. גל אלברמן ורוברטו קולאוטי חתכו בטריפל פאס את ההגנה של הפועל באר שבע, הכדור הגיעה לשפיץ של רחבת החמש ומונס דאבור גלגל את השני שלו מקרוב. 0-4 אחרי קצת יותר משעה של כדורגל.

שחקני מכבי תל אביב המשיכו לעשות ככל העולה על רוחם במגרש, בדקה ה- 71 רוברטו קולאוטי אילץ את לויטה להתעופף לכדור שעשה את דרכו לחיבורים ועשר דקות אחר כך השוער קלט בעיטת מספרת של קהת. שתי דקות לסיום האורחת הגיעה לאחת ההזדמנויות הבודדות שלה במשחק, אחרי שכדור של אקסברד גילח את המשקוף. בתום 90 דקות בדיוק, ללא דקה של תוספת זמן, הצהובים רשמו 0-4 מרשים ובעיקר כדורגל משובח.