קולאוטי נגח את היתרון כבר בדקה השלישית. ורד (84) וטואטחה (90) הפכו את התוצאה לקראת הסיום

מכבי תל אביב התארחה היום בקריית אליעזר למשחק שבימים כתיקונם היה משחק העונה אך כיום זהו משחק של שתיים מהקבוצות המאכזבות של העונה. בסיבוב הראשון, כאשר שתי הקבוצות נפגשו בבלומפילד, הייתה הרגשה של משחק עונה והיה גם משחק לא רע שהסתיים ב- 1-1 לאחר שמכבי תל אביב הייתה זו שהובילה. גם במשחק הזה כבשו הצהובים ראשונים והובילו עד חמש הדקות האחרונות אך לצערם הפעם זה אפילו לא הסתיים בתיקו אלא בהפסד מתסכל.

הצהובים, שלא ניצחו בקריית אליעזר כמעט שמונה שנים קיוו להמשיך את המומנטום מהניצחון על באר שבע ולשים סוף לתקופה הארוכה הזו. כבר בדקה השלישית הם נתנו לאוהדיהם סיבה להאמין שהיום זה הולך להשתנות. כדור חופשי חד וחזק של מושיקו לוגסי נחת היישר על ראשו של רוברטו קולאוטי שהיה צריך רק להחליק את הכדור לכיוון השער. יתרון מוקדם למכבי תל אביב שנראה כאילו הכניס את שחקני מכבי חיפה להלם מסוים. חניכיו של ניר לוין המשיכו להיראות טוב לאחר השער, במיוחד כאשר הם יצאו למתפרצות מהירות ומסוכנות. בדקה ה-16 יצאו שחקני מכבי חיפה מהקיפאון והגיעו להזדמנות ממשית ראשונה כאשר אוראל דגני בעט מרחוק כדור שטוח שפגע בקורה.

למרות השליטה של מכבי תל אביב בנעשה במגרש גם המצב הטוב הבא במשחק היה לזכות הירוקים אם כי נבע מטעות בהגנת הצהובים. שירן ייני וברק לוי לא הצליחו להתמודד עם כדור ארוך, חן עזריאל ניסה לנצל זאת ולדחוק לרשת אך ברק לוי התעשת ברגע האחרון ומנע שער. מהעבר השני, רוברטו קולאוטי היה המסוכן ביותר בחלק הקדמי של מכבי תל אביב ובדקה ה-35 הוא בחן את ניר דוידוביץ' שלא התקשה להדוף את הבעיטה שלו. מחצית ראשונה שבה מכבי תל אביב נראית טוב אך לא מגיעה להרבה מצבים לעומת הירוקים של מכבי חיפה שנראים די אנמים מסתיימת ביתרון קטן אך מעודד מבחינת הצהובים. הדבר הרצוי מבחינת מכבי תל אביב היה להמשיך לשלוט במשחק ולמנוע ממכבי חיפה להגיע לאזור השער של ברק לוי.

לירוקים היו תוכניות אחרות ובדקה ה-48 גוסטבו בוקולי צריך היה להשוות אך בעט מעל השער ממצב טוב מאוד בתוך הרחבה. בוקולי ניסה את מזלו שבע דקות מאוחר יותר גם בכדור חופשי חזק אותו הצליח ברק לוי להדוף ולאחר מכן לקלוט. היוצרות התהפכו בתחילת המחצית השנייה, מכבי חיפה החלה ללחוץ יותר והרביעייה ההתקפית של מכבי תל אביב לא באה לידי ביטוי. בדקה ה-68 שוב היו מעורבים ברק לוי ושירן ייני באירוע מסוכן ליד השער כאשר השוער השמיט כדור רוחב חזק של בוקולי אך הבלם הרחיק לפני שהכדור עבר את הקו.

ניר לוין ראה ששחקני מכבי חיפה מחזיקים בכדור ברוב חלקי המחצית, ויתר על אלירן עטר והכניס את רפי דהן בניסיון לאזן במשהו את אחזקת הכדור. גם זה לא עזר ומעט לאחר החילוף, בדקה ה-77, מחליף של מכבי חיפה, אלון תורג'מן בעט לקורה וסיים עוד מהלך טוב של הירוקים בהחמצה. חניכיו של ניר לוין נשענו בשלב זה רק על המזל כאשר הם הזמינו התקפות של מכבי חיפה שלא השכילה לנצל את ההזדמנויות שלה. רק שלוש דקות נוספות חלפו לפני שעוד מצב טוב של מכבי חיפה הגיע כאשר עידן ורד בעט חלש כדור שעבר את ברק לוי אך נהדף על ידי קלמי סבן לקרן. בדקה ה-84 הבלתי נמנע קרה. מכבי חיפה הצליחה להשוות לאחר בעיטה של שובל גוזלן שנהדפה על ידי ברק לוי ואת הריבאונד עידן ורד כבר לא יכול היה להחמיץ. הירוקים באו על שכרם לאחר מחצית שהייתה כולה בשליטה שלהם עם שער שוויון מוצדק. לאחר שהחזיקו ביתרון במשך יותר מ-80 דקות ולמרות הלחץ על שערם, לא ציפו הצהובים לספוג שניים לקראת הסוף ולרדת מנוצחים אך זה מה שקרה. 

כדור קרן של יניב קטן בדקה ה-90 הגיע דווקא לראש של טאלב טוואטחה נמוך הקומה שהשלים מהפך ונתן למכבי חיפה ניצחון ראשון לאחר חמישה משחקים עקרים. אכזבה גדולה לשחקני מכבי תל אביב שפספסו הזדמנות לרשום ניצחון יוקרתי וחשוב ועדיין לא מצליחים למצוא את רצף הניצחונות שהם כל כך מחכים לו. בשבוע הבא ינסו חניכיו של ניר לוין להתחיל מחדש דווקא מול המובילה שנראית כיום כמעט בלתי ניתנת להכנעה, הפועל קריית שמונה. בכדי לעשות זאת ולהשיג ניצחון מול החבורה של רן בן שמעון יצטרכו הצהובים לשכפל את המחצית הראשונה מהמשחק היום ולשכוח מהמחצית השנייה.