דקה לסיום המשחק הצהובים מצאו את הפרצה בהגנה הטובה בליגה, מה שהספיק רק לנקודה

מכבי תל אביב אירחה הערב באצטדיון בלומפילד את מוליכת ליגת העל הפועל קרית שמונה בניסיון לכפר על ההפסד 2-1 מהסיבוב הראשון ולהשיג ניצחון שיעלה את הצהובים למקום הרביעי. המשימה של הצהובים הייתה צפויה להיות קשה מול מובילת הטבלה שהפסידה רק פעם אחת העונה ולאחר לחץ עקר של מכבי תל אביב ברוב שלבי המשחק ויתרון מוקדם של האורחים, נפרדו הקבוצות בתיקו 1-1 כאשר ברק יצחקי כובש שער שוויון דרמטי, דקה לתום המשחק. עוד לפני המשחק הקבוצה קיימה טקס לציון עשור מאז ששחקן הקבוצה מני לוי התמוטט במהלך המשחק נגד בית"ר ירושלים. כמו כן, למשחק הוזמנו ילדי תוכנית יהודה הצעיר, ילדי בית השנטי, ילדי אקים מרחובות ובינימינה וילדי פנימיית בית הנוער.

פתיחת המשחק הייתה מעט כבדה ואיטית כאשר שחקני מכבי תל אביב החזיקו בכדור וניסו למצוא פרצה בהגנת קריית שמונה. דווקא דויד סולארי, שחקנה הארגנטינאי של הפועל קריית שמונה, שהרשים מאז הגיע לקבוצה הצפונית לפני כחודש, בעט בדקה ה-17 בעיטה שחלפה בסמוך לעמוד. מנגד, הניסיונות של הצהובים נעצרו בהגנה החזקה של הפועל קריית שמונה שספגה עד היום עשרה שערים בלבד בעשרים ושניים מחזורים. ההזדמנות הטובה במחצית הראשונה הגיעה רק בדקה ה-39 כאשר עדי אלישע קיבל כדור בתוך הרחבה והמשיך בנגיעה לכיוון השער. הכדור עבר כבר את ברק לוי אך יואב זיו היה במקום כדי להציל את מכבי מספיגה.

שחקני קריית שמונה ראו כי טוב, יצאו לעוד מתפרצת קטלנית והפעם ניצלו את ההזדמנות הטובה אליה הגיעו. סולארי המצוין קיבל כדור עומק מצוין ובחר לפרגן לשולמי אזולאי שמול ברק לוי בעט בקור רוח פנימה והעלה את האורחים ליתרון בדקה מצוינת מבחינתם. קולאוטי עוד ניסה לכבוש לפני המחצית עם בעיטה חלשה שדני עמוס לא התקשה לקלוט אך התוצאה נשארה בעינה עד להפסקה. מחצית ראשונה מתסכלת מבחינת הצהובים שלא הצליחו ליצור אף הזדמנות ממשית ומצד שני, האורחים הראו את מה שאיפיין אותם במשך כל המחזורים עד כה, הגנה מצוינת וניצול מצבים כמעט מקסימלי.

התבנית של המחצית הראשונה נמשכה גם בתחילת המחצית השנייה, ההתקפה של מכבי תל אביב נראתה קפואה אל מול ההגנה של קריית שמונה. עשר דקות בתוך המחצית השנייה ניר לוין עשה חילוף כפול כאשר הכניס את גיז'רמו ישראלביץ' ואלירן עטר בניסיון לעורר את משחק בדקה ה-56, מיד לאחר החילוף רוברטו קולאוטי קיבל דרך פתוחה לשער, התקדם עד קצה הרחבה ובעט החוצה את המצב הכי טוב של מכבי תל אביב במשחק. בדקה ה-65 קיבלה מכבי תל אביב תנופה נוספת בניסיונותיה להשוות כאשר הפועל קריית שמונה נותרה בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו בצהוב שני של דויד סולארי. מהרגע של ההרחקה המשחק הלך לכיוון אחד בלבד, כיוון שערו של דני עמוס, שוער קריית שמונה. למזלו של עמוס הכדורים כמעט ולא הגיעו אליו ונעצרו בדרך למעט בעיטה של ברק יצחקי שאותה קלט בלי בעיה.

מהעבר השני, המתפרצות של הפועל קריית שמונה המשיכו להיות מסוכנות ובדקה ה-80 אדריאן רוצ'ט ביזבז הזדמנות טובה לכבוש את השני לקבוצתו שהיה קובע באופן כמעט סופי את זהות המנצחת. דקה לאחר מכן הקהל הצהוב של מכבי תל אביב קיבל סיבה להתחמם בקור המקפיא כאשר מונס דאבור סחט הדיפה טובה מדני עמוס. ככל שהדקות חלפו הרחבה של הפועל קריית שמונה התמלאה בשחקנים צהובים והלחץ של מכבי תל אביב הניב פירות דקה לסיום המשחק. גיז'רמו ישראלביץ' ניסה לבעוט מעבר לפקעת של שחקני קריית שמונה והכדור מצא את דרכו לברק יצחקי שדחק מקרוב פנימה. עד לסיום ניסו שחקני מכבי תל אביב ליצור מצבים מסוכנים אך ללא הועיל והמשחק הסתיים בתוצאת תיקו מוצדקת מבחינת שתי הקבוצות.