למרות מחצית שנייה בשליטה מוחלטת של מכבי תל אביב, "הלבנים" לא השכילו למצוא את הרשת והקבוצות נפרדו ללא שערים

לאחר שבשבת קבוצות הנוער של שני המועדונים נפגשו הגיע תור השחקנים הבכירים של מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים. בעימות הנוער ידה של מכבי תל אביב הייתה על העליונה עם ניצחון 0:4 ולפני המשחק שחקניו של ניר לוין היו ודאי חותמים על חצי מהכמות הזו. בסופו של הערב הזה שערים לא היו אך מה שכן היה זה מה שאנשי הכדורגל אוהבים לכנות, משחק של שתי מחציות. מחצית ראשונה חלשה מאוד מצד שתי הקבוצות ומחצית שנייה טובה של שחקני מכבי תל אביב ששלטו והגיעו לכמות גדולה של מצבים אך לא הצליחו לכבוש.

שחקני מכבי תל אביב עלו לראשונה העונה בתלבושת החוץ הלבנה אך השינוי בתלבושת לא הביא בשורה חדשה לפחות בתחילת המשחק. בית"ר ירושלים הייתה טובה יותר בפתיחה ולאחר מספר ניסיונות לא מדויקים ברבע השעה הראשונה הגיעה נגיחה מצוינת של סטיבן כהן והדיפה עוד יותר טובה של גיא חיימוב. השוער, שיהיה בן 26 בחודש הבא חזר להרכב מכבי תל אביב בליגה לראשונה מאז המחזור השמיני. מהעבר השני, המצב המסוכן ביותר של מכבי תל אביב במחצית הראשונה הגיע מיד אחר כך עם נגיחה של רועי קהת שפגעה בשחקן בית"ר ירושלים ויצאה לקרן.

הניסיון של קהת שלא ממש סיכן את אריאל הרוש בשער המארחים היה כל מה ששחקני מכבי תל אביב הצליחו לייצר במחצית ראשונה חלשה למדי. למרות שלבית"ר ירושלים ההתקפה החלשה בליגה עם 16 שערים בלבד ב-25 משחקים דווקא שחקניו של ניר לוין היו אלה שהתקשו להגיע לאזור השער הבית"רי. גיא חיימוב היה השוער העסוק יותר במחצית הזו כאשר חלוצי בית"ר ירושלים ביקרו ברחבה שלו מעט יותר ממקביליהם בצד השני שלא הטרידו את אריאל הרוש יותר מדי. אחד משישה עשר השערים של בית"ר ירושלים הגיע בהפסד 1-0 של מכבי תל אביב בסיבוב הקודם שהיה גם הפסד הבית הראשון העונה של הצהובים-כחולים. בסופו של דבר, השופט אלון יפת הוריד את השחקנים לחדרי ההלבשה מבלי להוסיף ולו שנייה אחת למחצית מאכזבת למדי של כדורגל.

שחקני מכבי תל אביב נראו כמי שהפיקו את הלקחים ממחצית אנמית למדי וכבר לאחר שלוש דקות במחצית השנייה ברק יצחקי מצא עצמו במצב שכל חלוץ היה רוצה לקבל. מונס דאבור שלח מסירת עומק לתוך הרחבה אך יצחקי נבלם בידי אריאל הרוש שמנע מקפטן מכבי תל אביב להבקיע במשחק ראשון מול הקבוצה בה עשה את שנותיו הטובות בקריירה. המחצית השנייה המשיכה להיות טובה יותר מבחינת היכולת של שחקני מכבי תל אביב וההזדמנויות החלו להגיע בקצה גבוה. רבע שעה בתוך המחצית אלירן עטר שלח בעיטה מסובבת אופיינית מקצה הרחבה שסחטה זינוק טוב מהרוש שנאלץ להיות ערני גם לאחר דקה נוספת כאשר דאבור בחן אותו מקרוב.

בדקה ה-65 לוגסי שלח בעיטה חזקה לשער מחוץ לרחבה אך שוב אריאל הרוש יצא עם ידו על העליונה עם הדיפה טובה לקרן. אלירן עטר היה הבא בתור להוציא את שוער בית"ר ירושלים גדול כאשר בדומה ליצחקי בתחילת המחצית החמיץ ממצב שבו שום דבר לא הפריד בינו לבין השוער. המחצית השנייה החלה להזכיר את המשחק האחרון בטדי מול הפועל ירושלים בו שחקני מכבי תל אביב ניסו ללא הרף להבקיע אך נתקלו בחומה בצורה בשער היריבה. היום, החומה של אריאל הרוש החזיקה מעמד עד לסיום והשאירה את לוח התוצאות מאופס. המשמעות של התיקו עבור מכבי תל אביב היא המשך המאבק על מקום בפלייאוף העליון שעדיין לא מובטח. בשבת הקרובה יארחו שחקניו של ניר לוין יריבה ישירה במאבק הזה, הפועל עכו לה שתי נקודות יותר מהצהובים במקום השביעי.