הצהובים נזכרו שבשבוע הבא יש דרבי וחזרו לנצח אחרי שישה משחקים. עטר כבש ובישל לקהת

את שאגות השמחה של אוהדי מכבי תל אביב בסיום המשחק ניתן היה לשמוע עד מתחם וולפסון של היריבה העירונית. אחרי חמישה מחזורים עקרים ושבוע לפני הדרבי הגדול של תל אביב הצהובים שבו לנצח משער של אלירן עטר ועוד בישול לרועי קהת על סף השריקה לסיום המשחק. האורחים מגבעת נפוליאון עשו מאמצים עד שריקת הסיום לנסות להוציא נקודות מבלומפילד, אבל אחרי ההפסד בסיבוב הראשון הצהובים נעלו את השער וכך גם שמרו עליו לאורך כל תשעים הדקות. מאמן הקבוצה ניר לוין אמר בסיום: "אנחנו מרוצים מזה שניצחנו, מזה שכבשנו ולא ספגנו, במצבינו אי אפשר להיות חזירים ולרצות הרבה יותר".

הדקות הראשונות היו שייכות לצהובים, דור מיכה שחזר להרכב היה פעיל מאד באגף השמאלי ומרבית ההתקפות עברו דרכו. רבע שעה מהפתיחה, כדור נייח של משה לוגסי מאגף ימין, מצא ראש של שחקן הגנה וחלף ליד הקורה. אחרי שלוש דקות הגיע המהלך של המחצית, מיכה העביר לסבן כדור בין שני שחקני הגנת עכו, המגן העביר רוחב לעטר שהשאיר את הכדור ליצחקי והאחרון בעט כדור חזק סנטימטרים מהמשקוף. אחרי חצי שעה של כדורגל מונס דאבור ניסה את מזלו מ-20 מטרים אבל דודו גורש היה במקום בשביל להדוף את הניסיון. אחרי שלוש דקות עטר השאיר את יצחקי לבד מול גורש, אבל החלוץ בעט על גופו של השוער.

מהעבר השני, שספוביץ' מצא את עצמו לא מכוסה בשטח המגרש של הצהובים אבל מול חיימוב בעט בצורה שלומיאלית רחוק מהשער. המשחק נע מצד לצד עם עדיפות קלה למכבי תל אביב אבל הרשת עדיין לא זזה. חמש דקות לתום המחצית קרן של האורחת הגיעה לראש של פידליס אבל הכדור חמק ליד הקורה. על סף הירידה למחצית פלצ'וק עוד הספיק לבעוט מפינת הרחבה כדור חד אבל הבעיטה לא מצאה את הרשת ושתי הקבוצות ירדו למחצית בתיקו ללא שערים. בפתיחת המחצית השנייה הצהובים ערכו את החילוף הראשון במשחק, אחרי שרפי דהן נכנס למרכז השדה במקום מושיקו לוגסי. כבר אחרי שלוש דקות ניבאלדו בעט מקצה הרחבה באין מפריע, אבל הכדור שלו נעצר בידיים של גורש. הצהובים היו עדיפים ברבע השעה ההראשונה, אך התקשו לסכן את השער של גורש עד הדקה ה-63.

ברק יצחקי קיבל כדור בפינת הרחבה והכניס את כל הלב בבעיטה, הכדור פגע בגורש ואלירן עטר דחק את הכדור מקרוב. שחקני מכבי תל אביב מסיימים בצורת של 372 דקות ללא שער זכות ועולים ליתרון לראשונה מאז המחזור ה-21. החניכים של ניר לוין ביקשו להכפיל את היתרון ובדקה ה-71 מתפרצת קטלנית של דור מיכה ויואב זיו הגיעה לעטר אבל החלוץ לא מצא את המסגרת. הצהובים נכנסו לטירוף ובהתקפה הבאה יצחקי, דהן ואלברמן חיפשו את השער, אבל הכדורים שלהם נהדפו בהגנה. ההתלהבות נמשכה, רבע שעה לסיום יצחקי מצא את עטר ברחבה, החלוץ בעט לגופו של גורש ומוסא קונאטה, שנכנס דקה קודם לכן במקום דאבור, בעט את הריבאונד החוצה.

שחקני מכבי תל אביב המשיכו לייצר מצבים מסוכנים ליד השער, אבל לא השכילו להכפיל את התוצאה. בדקה ה-82 דאבל פס של יצחקי ומיכה הסתיים בכדור רוחב של האחרון, אבל בלם האורחת הרחיק את הכדור רגע לפני שקונאטה נועץ אותו ברשת. הצהובים ראו את השעון פוזל לעבר סיום המשחק ונסוגו לאחר כדי לא לאבד את הנקודות היקרות. האורחת השתלטה על המשחק ושלחה את כל השחקנים קדימה, אבל דווקא אז נגיחה של אלברמן מצאה את עטר חופשי בשטח המגרש של האורחת, החלוץ מצא את קהת לא מכוסה ומלך השערים של הליגה לנוער בעונה החולפת קבע את תוצאת המשחק.