משחק האימון השני של הצהובים הוכרע מצמדים של דאבור (1, 14) וקולאוטי (61, 78) ושערים נוספים של בן יאיר (2), לוגסי (67) וזיו (87).

לתקציר המשחק היכנסו לעמוד הרשמי של מכבי תל אביב בגוגל פלוס

מכבי תל אביב עלתה אחר הצהריים למשחק האימון השני שלה ב'לה מנגה', נגד דפורטיבה מניירה מהליגה הרביעית בספרד. בשונה מהמשחק הקודם גיא חיימוב פתח בשער הצהובים, בדומה לשלושת שחקני הרכש הקשר גונזאלו גארסיה, הבלם קרלוס גארסיה ומהראן ראדי. בחוד ההתקפה פתחו מונס דאבור ואלירן עטר, כשאחרון אף עונד את סרט הקפטן.כבר אחרי שתי דקות הצהובים כבשו שני שערים מהירים כשדאבור מוצא את הרשת כבר אחרי 45 שניות ומבשל לבן בן יאיר את השני דקה אחרי. בדקה ה-14 דאבור ניצל דאבל פאס מוצלח בין עטר וגונזאלו, בשביל לגלגל לרשת את השלישי של הצהובים ולקבוע את תוצאת המחצית.

עם פתיחת המחצית השנייה החליף אוסקר את אחד עשר השחקנים שפתחו, כשהפעם שרן ייני הוא זה שענד את סרט הקפטן. רוברטו קולאוטי החליף את מונס דאבור אבל שמר על הסטנדרטים עם צמד שערים בדקות ה-61 וה- 78, אחרי בעיטה חופשית מוצלחת. מושיקו לוגסי, שנכנס למרכז המגרש והוסט ברבע השעה האחרונה לעמדת המגן השמאלי, כבש שער משלו בדקה ה-67, בנוסף ליואב זיו שקינח בשער האחרון שלוש דקות לסיום.

מכבי תל אביב תשוב כבר מחר בבוקר לאימונים וביום חמישי תפגוש את יריבת האימון האחרונה שלה במחנה, ריאל מורסייה מליגת המשנה בספרד. תקציר המשחק יעלה בקרוב בעמוד הרשמי החדש של מכבי תל אביב בגוגל פלוס.

הרכב המחצית הראשונה: גיא חיימוב, רפי דהן, קרלוס גארסיה, ריף פרץ, רחמים צ'קול, רוסלאן ברסקי, מהראן ראדי, בן בן יאיר, גונסאלו גארסיה, אלירן עטר ומונס דאבור.

הרכב המחצית השנייה: ברק לוי, יגיל ביטון (אלי זיזוב, 75), שרן ייני, אבי סטרול, יואב זיו, גל אלברמן, משה לוגסי, רועי קהת, דיא סבע, דור מיכה, רוברטו קולאוטי.