בית"ר טוברוק תגיע לקרית שלום כבר במחזור ה-1, סגנית האלופה מחיפה תארח את הצהובים במחזור ה-15

ללוח המשחקים המלא של מכבי ת"א 'שחר' בעונת 2012/13 לחץ כאן

אלופת ליגת העל לנוער בשנתיים האחרונות, מכבי תל אביב 'שחר' נמצאת בעיצומן של ההכנות לקראת עונת המשחקים הקרובה. אתמול גילו הצהובים כי הדרך לאליפות שלישית ברציפות תחל בצורה מעניינת לאחר פרסום הגרלת המשחקים לעונת 2012/13 שתחל ב-1.9. המחזור הראשון זימן לחניכיו של עמיר תורג'מן מפגש מסקרן מאוד מול בית"ר טוברוק שבחצי השני של העונה הקודמת הייתה הקרובה ביותר למנוע את האליפות השנייה ברציפות של מכבי ת"א 'שחר'. במחזור השלישי תגיע לקרית שלום בית"ר ירושלים ושבועיים לאחר מכן יזכו הצהובים לארח גם את הדרבי הראשון של העונה מול הפועל תל אביב.

למרות כל המשחקים המסקרנים במחזורים הראשונים, נשאר דובדבן אחד לסוף. עם סיום הסיבוב הראשון במחזור ה-15, יגיע שחזור של אחד המשחקים הטובים ביותר של העונה הקודמת כאשר הצהובים יסעו לכרמל למפגש עם מכבי חיפה. בסוף הסיבוב הראשון אשתקד סגנית האלופה של הצהובים בשנתיים האחרונות הגיעה לקרית שלום ואיבדה יתרון כפול בדקה האחרונה במשחק שהסתיים ב 2-2. המשחק המרתק הזה סיים סיבוב שלם ללא הפסד ולאחריו המשיכו שחקני קבוצת הנוער להחזיק במקום הראשון עד להנפת הצלחת בסיום העונה.

בעונה הקרובה עומד בפני עמיר תורג'מן וחניכיו אתגר לא קטן בדרך להנפת צלחת האליפות בפעם השלישית ברציפות. פניה של הקבוצה צפויים להשתנות כאשר שחקנים משמעותיים כמו רוסלן ברסקי, גאל מרגוליס, בן בן-יאיר, השוער ספיר צלביאנסקי וקפטן הקבוצה אשתקד, יגיל ביטון עלו לסגל הקבוצה הבוגרת. מי שנכנסו לסגל קבוצת הנוער לקראת העונה הקרובה הם כאלה שעלו מקבוצת נערים א' שסיימה את העונה שעברה עם דאבל מרשים. חלק מהם שותפו במשחק האימון אתמול נגד הפועל ראשון לציון בו ניצחו הצהובים 0-2 ביחד עם שחקני סגל הנוער מהעונה הקודמת ושחקנים ששבו למועדון מהשאלה.