הצהובים הראו עליונות לאורך כל שלבי המשחק ונהנו מצמד שערים של גל אלברמן ומשער נוסף של גונזאלו. בשבוע הבא – פותחים עונה נגד מכבי חיפה.

מכבי תל אביב גברה הערב 0:3 על מכבי נתניה באצטדיון 'המושבה' וסיימה את שלב הבתים של גביע הטוטו ראשונה בבית ב'. עוד לפני המשחק שתי הקבוצות ידעו שהבטיחו את מקומם בשלב הבא כתוצאה מההפסד של בני יהודה להפועל תל אביב מאמש. את מקומם של אבי סטרול וקרלוס גארסיה במרכז ההגנה החליפו שרן ייני ויגיל ביטון שזכה להופעת בכורה בבוגרים. לאורך כל תשעים הדקות החניכים של אוסקר גארסיה הראו עליונות שתורגמה לצמד שערים של גל אלברמן ושער נוסף של גונזאלו גארסיה. בשבוע הבא תפתח מכבי תל אביב את העונה עם משחק כל המשחקים נגד מכבי חיפה.

צפו בגלריה מהמשחק

עיקר המחצית הראשונה התנהלה בשטח המגרש של האורחת, הצהובים פתחו בלחץ על הגנת נתניה וכבר אחרי חמש דקות ראדי פספס את המסגרת מתוך הרחבה. בדקה ה-11 הלחץ הניב פרי אחרי שאלברמן סיים התקפה בבעיטה חדה מ-18 מטרים לפינת השער. הלחץ של הצהובים נמשך גם אחרי שער היתרון וכבר אחרי דקה מיכה בעט כדור חזק שחלף ליד הקורה. רבע שעה מהפתיחה ראדי בועט כדור חזק שפוגע במגן וניתז לקורה, דקה אחרי עטר מצא את עצמו לא מכוסה ברחבה אבל בעט כדור חזק שפגע בגופו של השוער ויצא לקרן. ברבע השעה האחרונה של המחצית שחקני מכבי תל אביב הורידו את הרגל מהגז ואפשרו למשחק להירגע. הצהובים יורדים ביתרון מינימאלי להפסקה, אך במצב רוח מצוין.

הדקות הראשונות של המחצית השנייה היוו המשך ישיר לזאת שקדמה לה, הצהובים לחצו את החוליה האחורית של נתניה ואחרי ארבע דקות גם מצאו את הרשת. התקפה מתפרצת שמתחילה אצל דאבור מסתיימת בכדור רוחב לגונזאלו שדוחק מקרוב. שער שני לחלוץ מאורוגוואי בתוך שבוע, אחרי שכבש במשחק מול בני יהודה את שער הניצחון בתוספת הזמן. מאמן מכבי נתניה טל בנין הירבה לבצע חילופים כבר בשלב מוקדם של המחצית, אבל המגמה נשמרה. מאמן הצהובים מצידו הכניס לכר הדשא את רוסלן ברסקי להופעת בכורה ובן בן יאיר, שהשלים שלישיית שחקנים שזכו בעונה החולפת עם קבוצת הנוער באליפות, יחד עם יגיל ביטון.

רבע השעה האחרונה של המשחק היתה שייכת לצעירים, בן בן יאיר ניסה את מזלו בהתקפה יחד עם דור מיכה, לוגסי וברסקי הניעו את מרכז השדה ויגיל ביטון חתם 90 דקות מוצלחות. דקה בתוך תוספת הזמן הגיע הדובדבן עם שער של גל אלברמן מהאויר אחרי כדור רוחב של יואב זיו. מכבי תל אביב מסיימת את שלב הבתים של גביע הטוטו בלתי מנוצחת ומהמקום הראשון.