הצהובים מצאו פעמיים את הקורה אבל לא את הרשת וגם פנדל של יצחקי לא מנע הפסד ביתי

אחרי צמד ניצחונות שהפיח תקוה ב- 7653 האוהדים שהגיעו הערב לאצטדיון בלומפילד, מכבי תל אביב חזרה להפסיד. למרות שליטה אופטית של הצהובים במרבית שלבי המשחק, כדור אחד של תומר סוויסה, שתי דקות לתום המחצית הראשונה, הספיק בשביל להעניק לרמת השרון ניצחון ראשון אחרי חמישה משחקים. הצהובים נראו מבולבלים וגם פנדל, שתי קורות וטעות אחת ענקית של גל ניר לא עזרו לארבעה חלוצים בהרכב שהעלה ניר לוין, בשביל למצוא את הרשת. מאמן מכבי תל אביב, ניר לוין, התבטא בסיום: "בשני המשחקים האחרונים, בהם כבשנו שלושה שערים, לא הגענו לכמות מצבים והחמצות כפי שהגענו במשחק הזה. המחצית השניה היתה חד צדדית בצורה קיצונית שאני לא זוכר, אבל כשלא רגועים מול השער זו התוצאה".

דווקא שחקני הפועל רמת השרון התחילו עם לחץ לכיוון השער של ברק לוי כאשר כבר בדקה השנייה של המשחק סיכנו את השער עם בעיטה חזקה מרחוק של יוסי אופיר שנהדפה על ידי שוער מכבי תל אביב. אלן מסודי נגח מאותה קרן וגם לאחר מכן האורחים לא הורידו את הרגל מהדוושה ותומר סוויסה הגיע דקה לאחר מכן למצב מצוין מול ברק לוי שהצליח למנוע שער בטוח. שחקני מכבי תל אביב התחילו לצאת מההלם והחלו לנוע יותר בכיוון השער של גל ניר, שוער הצהובים בעבר בשערה של הפועל רמת השרון. בדקה ה-15 מונס דאבור היה יכול לכבוש מקרוב לאחר שמוסא קונאטה הוריד לו כדור בנגיחה החלוץ הצעיר לא הצליח להבקיע אל מול הלחץ של גל ניר.

לאחר עשרים דקות נטולות אירועים מעניינים שוב זה היה מונס דאבור שהגיע למצב טוב בעומק הרחבה ושוב גל ניר, הפעם עם התעופפות מצוינת, עצר אותו והדף לקרן בעיטה שנראתה עושה את דרכה לרשת הגבוהה. מונס דאבור שכבש בשני המשחקים האחרונים של הצהובים את שערי הליגה הראשונים שלו במדי הקבוצה הבוגרת של המועדון היה הפעיל ביותר ברביעייה ההתקפית של מכבי תל אביב. חניכיו של ניר לוין החזיקו בכדור הרבה יותר מהפועל רמת השרון בדקות האלו אך לא היו מדויקים בחלק הקדמי ולא סיכנו מספיק את שער האורחים. בדקה ה-43 הגיע העונש מהצד השני כאשר תומר סוויסה, חלוצה של הפועל רמת השרון שכבש גם בסיבוב הראשון מול מכבי תל אביב קיבל כדור עומק והקשית מעל ברק לוי את שער היתרון של האורחים. אובדן ריכוז של רגע הספיק למכבי תל אביב לרדת בפיגור קטן למחצית בה שחקניה היו מעט יותר טובים אך לא הגיעו ליותר מדי מצבים.

המחצית השנייה נפתחה בצורה נחושה וחדה יותר מבחינת שחקני מכבי תל אביב ובדקה ה-47 ברק יצחקי נלחם על כדור מחוץ לרחבה ובעט נהדר אך שוב גל ניר, המצטיין במשחק בשלב זה, הדף מצוין. הלחץ נמשך ובדקה ה-51 אלירן עטר בעט לקורה, ההתקפה נמשכה, כדור רוחב של דאבור פגע ביד של שחקן רמת השרון והשופט, ארז פפיר הצביע על הנקודה הלבנה. ברק יצחקי ניגש לבעוט אך גל ניר ניחש טוב, זינק לפינה הנכונה ומנע מיצחקי את שערו השביעי העונה. החמצת הפנדל הוציאה מעט את הרוח מהמפרשים של שחקני מכבי תל אביב וניר לוין ניסה לרענן את השורות עם הכנסתם של ישראלביץ ודור מיכה למשחק.

המשחק המשיך ללכת רק בכיוון אחד אך רק בדקה ה-73 הגיע סיכון נוסף של שערה של הפועל רמת השרון, אם כי מטעות נוראה של גל ניר שמסר לגל אלברמן שהמשיך עם מסירה לאלירן עטר. החלוץ מצא עצמו חופשי לגמרי על נקודת ה-11 מטר אך בעט חלש והחוצה והשאיר את האוהדים הצהובים ביציע מאוכזבים. מהעבר השני שחקני רמת השרון יצאו להתקפה נדירה כאשר בן בן-שושן המחליף בעט חד וחזק מתוך הרחבה וסחט הדיפה טובה מברק לוי. המתח במגרש היה בשיאו לקראת הסיום ודווקא יואב זיו, שלא מרבה לכבוש היה קרוב להיות זה שישבור את הקרח בדקה ה-87 עם בעיטה מחוץ לרחבה שפגשה את הקורה. עד לסיום הצליחו שחקני הפועל רמת השרון להעביר את הזמן ולסיים עם ניצחון גדול מבחינתם, מבחינת הצהובים אכזבה גדולה לאחר שסיימו שני משחקים העונה מול הקבוצה מהשרון ללא אף נקודה. בשבת הקרובה יקבלו הצהובים של ניר לוין הזדמנות נוספת להשיג ניצחון מול הקהל הביתי שלהם כאשר יארחו את הפועל באר שבע.