ארגון האוהדים "אחים לסמל", בשיתוף המועדון והשחקנים, הגיעו הבוקר לבית החולים לילדים בתל השומר ושימחו את הילדים.

מועדון מכבי תל אביב נרתם הבוקר למען ארגון "אחים לסמל", ארגון של אוהדי מכבי תל אביב הפועלים בהתנדבות למען הקהילה. שחקני מכבי תל אביב שרן ייני, דור מיכה, אבי סטרול ומושיקו לוגסי, הגיעו הבוקר לבית החולים לילדים בתל השומר, חילקו צעיפים, כובעים וממתקים לכבוד חג ראש השנה. עוד קודם, האוהדים אירגנו מתחם חווייתי בבית החולים, הכולל מוזיקה, בלונים, צמר גפן מתוק ומאפרות. הילדים השוהים בבית החולים כמו גם ההורים ובני משפחותיהם נראו נרגשים במיוחד מהביקור שהחל במתחם הבילוי ונמשך דרך המחלקות השונות בבית החולים. אמנם השחקנים היוו מוקד משיכה, אך את מרבית תשומת הלב תפס הקמע החדש של מכבי תל אביב שהצטלם עם הילדים, ההורים ואפילו צוות הרופאים והאחיות.

שרן ייני שמקפיד לא להחמיץ אף הזדמנות לעזור לקהילה סיפר: "אין כמו לתת קצת לילדים האלו שסובלים, בעיקר לפני החג. אנחנו בשיתוף האוהדים מנסים לעבוד ביחד ואני מקווה שזה יעשה טוב. הילדים כל כך שמחים, אתם נותן להם את הדברים הכי קטנים, קצת שוקולדים ושטויות של מכבי וזה כל כך כיף, גם עבורינו. אולי בקטע אנוכי זה עושה לנו כיף לא פחות מלהם".

ארגון אוהדי מכבי למען הקהילה הנקרא גם "אחים לסמל" מונה למעלה מאלף אוהדים הנרתמים לסייע בהתנדבות למען האוכלוסייה. בין היתר הארגון אסף בגדים, מזון ומוצרי חשמל במהלך משחקי הקבוצה בגביע הטוטו ובמשחקי הליגה נגד מכבי חיפה ומכבי נתניה. ניתן לקבל פרטים נוספים אודות הקבוצה ואף להצטרף לפעילות באמצעות דף הפייסבוק בכתובת: http://www.facebook.com/groups/333830863374264/