המועדון בשיתוף ארגון האוהדים "אחים סמל" יקדישו את משחק הבית הקרוב לגיוס תרומות עבור חיילי צה"ל.

מכבי תל אביב וארגון האוהדים "אחים לסמל" נרתמים לסייע לחיילי צהל בשת"פ עם האגודה למען החייל, שחוגגת השבוע 70 שנות פעילות. האגודה למען החייל פועלת לרווחתם של חיילי צה"ל במגוון פעילויות לאורך כל השניה. במשחק מול הפועל חיפה (ראשון, 20:15) יוצבו בסמוך לשערי האצטדיון עמדות איסוף של ממתקים ומוצרים חיוניים אחרים. פרטים מלאים על מיקום העמדות יפורסמו בהמשך השבוע ברשתות החברתיות.

ארגון אוהדי מכבי תל אביב "אחים לסמל" פועל למען הקהילה ושיתוף הפעולה עם המועדון כבר הניב סיוע למספר אגונים וקבוצות בקהילה. גם ביום ראשון הבא חברי הארגון יחכו לאוהדים בעמדות ויתפעלו את הליך ריכוז התרומות וההעברה לאגודה למען החייל. מי שלא יספיק לקנות מוצר ומעדיף לתרום כסף למען העמותה יוכל לעשות זאת בצורה מסודרת בעמדות עצמן ולאחר מכן יקבל חשבונית מפורטת לגבי האופן בו נוצל הכסף. במידה ויש מי שמעוניין להעביר תרומה גדולה יותר כגון מכשירי חשמל, טלווזיות, מערכת סטריאו או כל דבר אחר, מוזמן ליצור קשר עם עמותת "אחים לסמל".

דוגמא למוצרים: מוצרי היגיינה, גופיות, גטקעס, שקיות חימום, מוצרים טרמיים, משחת נעליים, מצעים חדשים, צעיפים שחורים, כפפות או כובעי צמר, וכמובן, ממתקים, עוגיות, מנות חמות או קפה. כל מוצר יתקבל באהבה.