שער של אסף מדר במחצית השנייה לא הספיק לצהובים בכדי לשמור על מאזן מושלם

מכבי ת"א 'שחר' התארחה היום ב'וסרמיל' אצל קבוצת הנוער של הפועל באר שבע וסיימה איתה בתיקו 1-1. אסף מדר נגח את הצהובים ליתרון בתחילת המחצית השנייה אך שוויון של המארחים בדקה ה-85 חילק את הנקודות. הצהובים הגיעו למשחק במסגרת המחזור הרביעי של ליגת העל לנוער עם מאה אחוזי הצלחה לאחר שלושה מחזורים אך הרצף נקטע עם איבוד נקודות ראשון העונה.

קבוצות הנוער נפגשו באותו אצטדיון שיארח את מפגש הקבוצות הבוגרות של שני המועדונים בעוד יומיים. לעמיר תורג'מן וחניכיו זיכרון טרי ומאוד חיובי מ'וסרמיל' בו חתמו באופן רשמי וסופי את האליפות השנייה ברציפות שלהם אשתקד. אז ניצחו הצהובים את הפועל באר שבע 0-3, היום זה הלך קצת יותר קשה. בשונה מהמשחק בשבוע שעבר נגד בית"ר ירושלים בו נקלעו שחקני מכבי ת"א 'שחר' פעמיים לפיגור, הם ניסו לפתוח חזק וליטול את ההובלה כבר בפתיחה. דור ג'אן קיבל הזדמנות מצוינת לעשות זאת עוד לפני שהשעון השלים עשר דקות אך החטיא מהנקודה הלבנה והשאיר את התוצאה מאופסת.

המחצית הראשונה המשיכה ללא אירועים מיוחדים והסתיימה ללא שערים. מזג האוויר החם בבאר שבע לא הקל על שתי הקבוצות אך חניכיו של עמיר תורג'מן המשיכו לתקוף בניסיון להשיג את פריצת הדרך. בדקה ה-58 המנצח הגדול של השבוע שעבר, אסף מדר שכבש צמד בדקות הסיום נגד בית"ר ירושלים, נכנס לפעולה. הקשר התרומם לכדור קרן של גיא כהן ונגח פנימה את שער היתרון של מכבי ת"א 'שחר'. שער שלישי כאמור של מדר, שחזר בקיץ למכבי ת"א לאחר עונת השאלה בהפועל רעננה, בשני המשחקים האחרונים.

לצערם של הצהובים השער של מדר לא הספיק לניצחון רביעי ברציפות לאחר שער שוויון של הפועל באר שבע חמש דקות לסיום שקבע את התוצאה הסופית, 1-1. שחקני מכבי ת"א 'שחר' ינסו לחזור למסלול הניצחונות בשבת הבאה כאשר יארחו את הפועל תל אביב לדרבי ראשון ומסקרן לעונה זו.

ההרכב מכבי ת"א 'שחר': גל טובלי, איתם שמאי, דניאל לוי, מנסור עמאש, דין אקפי, דודי אביב, דור פרץ, דניאל גרץ, עמית פרחי, אסף מדר ודור ג'אן.