שער ניצחון של שגיב יחזקאל דקה לסיום סידר לצהובים ניצחון ליגה שני

מכבי ת"א הגיעה למשחק חוץ לא קל נגד הפועל כפר סבא במחזור השני של ליגת העל לנוער ולאחר שעשתה מהפך במחצית השנייה ניצחה את המארחים 1-2. בן אז'ובל הוריד את הפועל כפר סבא למחצית ביתרון אך דור ג'אן ושגיב יחזקאל העניקו למכבי ת"א 'שחר' ניצחון שני ברציפות. 

הצהובים פתחו את המשחק מעט טוב יותר מיריבתם וכבר לאחר שתי דקות אקפי ובניסיון השני, אסף מדר לא הצליחו למצוא את הרשת. דווקא לאחר דקות טובות של מכבי ת"א הגיעה טעות אחת בהגנה שעלתה ביוקר. בן אז'ובל ניצל את הטעות עד תום ומול גל טובלי בעט מדויק לפינה והעלה את המארחים ליתרון. לאחר השער הצהובים התקשו להגיע למצבים ודווקא שחקני הפועל כפר סבא החמיצו הזדמנויות להגדיל את היתרון. דניאל גרץ שהחליף את שוורצבוים שנפצע ניסה להפתיע את יואב מרני בשער כפ"ס עשר דקות למחצית.

במחצית השנייה הכניס תורג'מן כלים התקפיים והמשחק הלך בעיקר לכיוון שערה של הפועל כפ"ס. שגיא דרור, דניאל גרץ ושגיב יחזקאל ניסו לכבוש מחוץ לרחבה ובדקה ה-66 היה זה דווקא המגן הימני, איתם שמאי שניסה את מזלו. הבעיטה שלו נהדפה על ידי השוער ועל הכדור החוזר עט דור ג'אן, כבש את שערו השני בשני משחקים ואיזן ל-1-1. הלחץ של הצהובים הלך וגדל והחילופים ההתקפיים של תורג'מן הנביו פירות וניצחו את המשחק דקה לסיום. אלמוג אוחיון חדר לרחבה ושלח כדור רוחב חד ומדויק לשגיב יחזקאל שלא התקשה לדחוק לרשת מול רשת חשופה ולהעלות את מכבי ת"א 'שחר' ליתרון.

עד לשריקה יכולים היו הצהובים להגדיל את היתרון עם כמה מתפרצות מסוכנות כאשר שחקני הפועל כפר סבא הלכו קדימה. התוצאה נשארה בעינה, 1-2 למכבי ת"א 'שחר' וניצחון שני רצוף לצהובים שבשבת הבאה יארחו את בית"ר ירושלים בניסיון להמשיך את פתיחת העונה הטובה שלהם.

הרכב מכבי תל אביב 'שחר': גל טובלי, איתם שמאי, שחר פיבן, דניאל לוי, דין אקפי, דניאל שוורצבוים, דור פרץ, שרון זיסו, שגיא דרור, אסף מדר ודור ג'אן.