דור ג'אן ודור פרץ הוסיפו לשער הראשון של דניאל גרץ וקבעו ניצחון במחזור הפתיחה לאלופה

מכבי ת"א 'שחר' פתחה את העונה ברגל ימין עם ניצחון על יריבתה הקרובה לתואר אשתקד, בית"ר טוברוק. החניכים של עמיר תורג'מן נראו מוכנים לאתגר כבר מהפתיחה עם שערים של דניאל גרץ ודור ג'אן מהנקודה בעשרים הדקות הראשונות. למרות שער מצמק של האורחים, גם כן בכדור עונשין מ-11 מטרים לפני ההפסקה, הצהובים שמרו על התוצאה בעינה עד לתוספת הזמן בה חתם דור פרץ מקרוב את התוצאה הסופית, 1-3.

לאחר עשר דקות של גישושים דווקא האורחים מטוברוק היו הראשונים ליצור סכנה על השער אך גל טובלי הדף נגיחה של דור מלכה מקרוב. שחקני מכבי ת"א 'שחר' החלו להשתלט על המשחק וכעבור שתי דקות גם מצאו את הרשת לאחר סיום טוב של דניאל גרץ ממסירת רוחב של קפטן הצהובים, דין אקפי. עבירה ברחבה על דניאל לוי בדקה ה-20 זיכתה את חניכיו של תורג'מן בבעיטת 11 אותה תירגם דור ג'אן ל-0-2 מהיר למדי עבור הצהובים. לקראת תום המחצית שחקני בית"ר טוברוק הלכו קדימה ושלוש דקות להפסקה קיבלו גם הם הזדמנות לכבוש מהנקודה הלבנה. דור מלכה ניצל את ההזדמנות והוריד את הקבוצות לחדרה ההלבשה עם יתרון קטן לצהובים.

שחקני שתי הקבוצות קיבלו מספר הפסקות מים במהלך המשחק עקב מזג האוויר החם בקרית שלום, מה שלא מנע את ירידת הקצב במחצית השניה. שחקני בית"ר טוברוק ניסו לחדור מבעד להגנת מכבי ת"א שעמדה בפרץ וניסתה לצאת להתקפות מהירות מהצד השני. למרות זאת לא נרשמו מצבים מסוכנים עד לתוספת הזמן כאשר בסיומה של התקפה מתפרצת דניאל גרץ מצא את דור פרץ שכבש מול שער חשוף. 1-3 בסיום לצהובים שבמחזור השני, בעוד שבועיים יצאו למשחק חוץ לא קל נגד הפועל כפר סבא.

הרכב מכבי ת"א 'שחר': גל טובלי, איתם שמאי (תמיר אברהמיאן, 77), דור פרץ, דניאל לוי, דין אקפי, דניאל שוורצבוים, דניאל גרץ, אסף מדר (דרור שגיא, 58), עמית פרחי (שגיב יחזקאל, 65, רועי יאיר, 89), גיא כהן (עמאש מנסור, 62), דור ג׳אן.