תיקו רב שערים לנערים ב' ודרבי פנימי של המחלקה בין קבוצות נערים ג'

מלבד הדרבי של נערים א' נערכו עוד שני משחקים של קבוצות מחלקת הנוער בשבת. קבוצות הילדים יחזרו לפעילות בעוד שבועיים ולכן גם בשבת הזו נערכו רק משחקיהן של קבוצות הנערים. קבוצת נערים ב', מכבי ת"א 'אלי פוקס' התארחה אצל הפועל ראשון לציון למשחק הפכפך ומעניין. המארחים עלו ראשונים על לוח התוצאות במחצית הראשונה אך שלושה שערים בעשר דקות הפכו את התוצאה לטובת נערי ב' הצהובים. ג'וזף גנדה והדר לוי (2) כבשו ונתנו לנערי מכבי ת"א יתרון מבטיח של 1-3 בשלהי המחצית השנייה.

שחקני הפועל ראשון לציון לא ויתרו ועם שער שתי דקות לסיום ואחד נוסף עמוק בתוך תוספת הזמן קבעו 3-3 וחילקו את הנקודות. תיקו שלישי בחמשת המחזורים הראשונים לחניכיו של אליעזר בן אהרון שיארחו במחזור הבא את השנייה בטבלה, הפועל באר שבע.

במסגרת המחזור השני של ליגת נערים ג' מרכז התקיים דרבי פנימי בין שתי קבוצות מכבי תל אביב, נערי ג' (מכבי ת"א 'אלדד') נגד נערי ג'2. ה"מארחים" במשחק שהתקיים בקרית שלום היו שחקני נערים ג'2 של מכבי ת"א שגם זכו בשלוש הנקודות עם ניצחון 0-2 משערים של גיא שטח ואופק גולדברג. לנערי ג' של מכבי ת"א היה זה הפסד במשחקם הראשון העונה לאחר שהיו חופשיים במחזור הראשון ולנערי ג' 2 היה זה ניצחון ראשון לאחר תיקו במחזור הקודם.