קבוצות נערים א' ונערים ב' של מכבי ת"א לא שיחקו בשבת אך קבוצות הילדים פתחו את עונת 2012/13

שתי קבוצות נערים ג' של מכבי ת"א המשיכו את משחקיהם במחזור הרביעי של ליגת נערים ג' מרכז. שחקני נערים ג', מכבי ת"א 'אלדד' רשמו את ניצחונם השני העונה עם 1-7 בחוץ על עירוני מודיעין כאשר שבעה שחקנים שונים הבקיעו לצהובים. קבוצת נערים ג'2 רשמה הפסד שני העונה לאחר 1-0 ביתי להפועל ראשון לציון ותנסה לחזור למסלול הניצחונות בשבוע הבא עם משחק חוץ נגד הפועל קרית אונו. במשחק בין קבוצות מאותם מועדונים בליגת ילדים א' מרכז, היוצרות התהפכו כאשר ילדי א' צפון של מכבי ת"א גברו בחוץ 0-1 על הפועל ראשון לציון.

גם קבוצת ילדים א' דרום של מכבי ת"א פתחה את העונה החדשה עם ניצחון כאשר גברה 0-5 על ילדים א' של הפועל רמת גן. קבוצות ילדים ב' של המועדון פתחו אף הן בצורה חיובית כאשר ילדים ב' דרום גברו בחוץ 2-4 על עירוני רמת השרון וילדי ב' צפון ניצחו את גדנ"ע ת"א בתוצאה 1-5. שני מפגשים נוספים בין קבוצות מכבי ת"א והפועל ראשון לציון הגיעו בליגת ילדים ג' מרכז. שחקני ילדים ג' דרום גברו במשחק רב שערים ומעניין 7-8 על הפועל ראשון לציון וילדי ג' צפון הצהובים גברו על הפועל ראשון לציון מערב 3-20.

גם בליגת טרום ילדים א' נערכו שני מפגשים בין הצהוב כחול של מכבי ת"א לכתום של הפועל ראשון לציון.  ילדי טרום א' דרום גברו על הקבוצה המקבילה מעיר היין בתוצאה 0-20 וילדי טרום ב' צפון של מכבי ת"א ספגו את ההפסד השני של מחלקת הנוער הצהובה בשבת עם 5-0 להפועל ראשון לציון. קבוצות ילדים טרום ב' של מכבי ת"א פתחו את העונה החדשה עם ניצחונות נאים. ילדי טרום ב' דרום של המועדון גברו 2-10 על בית"ר ירושלים וילדי טרום ב' צפון ניצחו בחוץ 4-16 את סקציה נס ציונה. בשבוע הבא יחזרו כל קבוצות המחלקה לפעילות מלבד נערים א' שנמצאת בפגרה עקב משחקי נבחרת ישראל לנערים א' במוקדמות אליפות אירופה.