נערים ב' רשמו ניצחון ראשון לאחר שלושה מחזורים וגם נערים ג'2 חזרו לנצח

משחקי המחלקה בשבת המשחקים הזו מעבר לקבוצת הנוער החלו מקבוצת נערים ב' של מכבי ת"א כאשר נערים א' נמצאים בפגרת נבחרת. לצהובים יש שלושה נציגים בנבחרת נערים א' של ישראל, סהר חסון, דן גלזר (קפטן) וגיא אביב. השלושה סייעו לנבחרתם להעפיל לשלב העילית של אליפות אירופה לאחר ניצחונות על טורקיה וקזחסטן בשלב המוקדמות. בשבת הבאה יחזרו שחקני מכבי ת"א 'עודד' לליגה עם משחק בית מסקרן נגד בית"ר ירושלים. קבוצת נערים ב' של המועדון המשיכה במשחקי הליגה עם ניצחון ראשון לאחר שלוש תוצאות תיקו רצופות. השחקנים של אליעזר בן אהרון חזרו ממשחק חוץ נגד סקציה נס ציונה עם ניצחון 0-5.

רז יצחק פתח את מסכת הכיבושים עם שערו הרביעי העונה, הדר לוי הוסיף צמד ועלה לחמישה שערים העונה. שני הכובשים הנוספים ציינו שערי בכורה העונה, תומר אלטמן ויואב נימני. בקרב קבוצות נערים ג' של המועדון התוצאות היו מעורבות. קבוצת נערים ג', מכבי ת"א 'אלדד' חוותה הפסד בית ראשון העונה עם 3-2 להפועל באר שבע. הצהובים הובילו במחצית הראשונה (עומר לקאו) אך בליץ של האורחים בתחילת המחצית השנייה הביא למהפך וגם שער מצמק בדקה האחרונה (רון גבאי) לא מנע את ההפסד.

קבוצת נערים ג'2 השיגה ניצחון חוץ ראשון העונה ושני בסה"כ עם 1-4 על הפועל קרית אונו שמעלה אותה למאזן של שבע נקודות מארבעה משחקים. מי שרשמו את תוצאת התיקו היחידה של המחלקה בשבת היו שחקני ילדים א' דרום של מכבי ת"א שסיימו את משחקם נגד גדנ"ע ת"א ב-2-2. ילדים א' צפון של המועדון רשמו את ניצחונם השני העונה עם 0-2 במגרש האוניברסיטה על עירוני מודיעין. גם קבוצת ילדים ב' דרום של מכבי ת"א התמודדה נגד קבוצה של עירוני מודיעין כאשר התוצאה הסופית הראתה על 1-5 לצהובים.

במפגש השני בשבת הזו בין קבוצות מכבי ת"א וסקציה נס ציונה גברו ילדים ב' צפון הצהובים במשחק חוץ 3-4 על המארחים מנס ציונה. גם קבוצת ילדים ג' דרום של מכבי ת"א שיחקה בנס ציונה וגברה על המקומיים 1-26. שחקני ילדים ג' צפון חוו הפסד ראשון העונה עם 5-4 להפועל רמת גן. בקבוצות הטרומים רשמו קבוצות טרום א' ניצחונות. טרום א' דרום גברו 0-21 על הפועל רמת גן וטרום א' צפון 2-11 על הפועל ראשון לציון מערב. אצל קבוצות טרום ב' של המחלקה נרשם ניצחון של טרום ב' דרום, 7-17 על בני יהודה והפסד של טרום ב' צפון, 9-6 למ.ס אשדוד.