שלושער של עטר (12,14,87)  קבע 1-3 למכבי ת"א וניצחון ליגה שלישי בשלושת המחזורים הראשונים. אבידור (45) רק צימק.

מכבי ת"א התארחה אצל הפועל חיפה בקרית אליעזר, מפגש אותו הצהובים לא ניצחו מאז אוקטובר 2004. פתיחת המשחק של מכבי ת"א סימנה על שינוי אפשרי בדפי הסטטיסטיקה כאשר צמד מהיר של אלירן עטר בדקות 12 ו-14 העלה את הצהובים ליתרון כפול. יובל אבידור צימק למארחים בתוספת הזמן של המחצית הראשונה עם בעיטה מוצלחת מהנקודה הלבנה. המחצית השנייה הייתה דלה באירועים עד לדקה ה-87 בה עטר כבש את השלישי שלו במשחק וחתם את התוצאה הסופית, 1-3 למכבי ת"א וניצחון ראשון בקרית אליעזר מזה 8 שנים.

לצפייה בתמונות מהמשחק

לאחר 12 דקות של גישושים מסירת עומק של גונזאלו גרסיה חתכה את הגנת המארחים והעמידה את רוברטו קולאוטי מול קאלה. קולאוטי העדיף למסור הצידה לעמיתו להתקפה, אלירן עטר שמול שער חשוף מצא את הרשת והעלה את הצהובים ליתרון. שתי דקות לאחר מכן השניים שוב שיתפו פעולה כאשר כדור עומק של קולאוטי מצא את עטר חופשי לעבור את קאלה ולהכפיל את היתרון של מכבי ת"א. למרות שליטה כמעט מוחלטת של הצהובים במחצית הראשונה המארחים הצליחו לצמק בתוספת הזמן של המחצית.

אלון יפת ראה נגיעת יד של ורד ופסק על כדור עונשין מ-11 מטרים אותו הבקיע יובל אבידור ושלח את הקבוצות להפסקה עם 1-2 למכבי ת"א. את ההתקפה המסוכנת הראשונה של הצהובים במחצית השנייה התחיל וסיים דווקא שרן ייני שמול קאלה היוצא בעט כדור חלש שהורחק לפני קו השער. שחקני הפועל חיפה תקפו יותר במחצית השנייה אך לא הגיעו לכדי סיכון ממשי על שערו של אניימה למעט נגיחה של גלושביץ' שמצא את השוער הניגרי מוכן. בדקה ה-87 המשחק הוכרע סופית לטובת הצהובים. כדור עומק מצוין של ראדי מצא את דאבור שהחמיץ אך לכדור החוזר הגיע ראשון אלירן עטר שגילגל לרשת את השלישי שלו וקבע 1-3 למכבי ת"א.

שלושער ראשון לעטר במדי מכבי ת"א שקבע ניצחון חוץ שני ברציפות ומאזן מושלם לצהובים עם תשע נקודות אפשריות משלושת המחזורים הראשונים. במחזור הרביעי תנסה מכבי ת"א להמשיך את הרצף החיובי במשחק קשה נגד האלופה המכהנת, הפועל קרית שמונה שתגיע לבלומפילד ביום שני הבא.