מרינקוביץ' עם צמד, עגייב ובלילי הפכו יתרון מוקדם של מיכה וקונאטה. דור ג'אן צימק בהופעת הבכורה בבוגרים

מכבי תל אביב הפסידה הערב לבני יהודה במשחק רווי אירועים ונפרדה מהכרטיס למסגרת האירופית. הצהובים כבר הוליכו 0-2 משערים של דור מיכה ומוסא קונאטה, אבל נכנעו למהפך של בני יהודה במהלך המחצית השנייה. נקודה האור הבודדה במשחק היתה השתלבותו של חלוץ קבוצת הנוער דור ג'אן, שאף כבש את השער המצמק בתוספת הזמן של המשחק. דווקא לעיני המנהל הספורטיבי החדש, ג'ורדי קרוייף, הצהובים הציגו מחצית שנייה רעה וביום שבת הם יארחו את האלופה במשחק שכל מה שנותר ממנו הוא השבת הכבוד העצמי שאבד במחזורים האחרונים ואולי בעונה כולה. 

הצהובים, שלבשו כחול היום, פתחו את המשחק במצב רוח מאוד התקפי בניסיון להבקיע שער ליגה ראשון העונה מול בני יהודה ומהר מאוד גם ראו פרי ראשון לעמלם. דור מיכה, היחיד שכבש העונה נגד בני יהודה עם צמד בגביע הטוטו, הוסיף אחד גם היום בדקה השישית כאשר המשיך בנגיעה לרשת מסירה טובה של קלמי סבן. שער ליגה ראשון של מיכה מאז המחזור השני בניצחון 0-4 על מ.ס אשדוד בסוף חודש אוגוסט. שחקני בני יהודה ניסו להתאושש מהפתיחה החזקה של מכבי תל אביב עם כמה התקפות מסוכנות משלהם שלא הגיעו לכדי סיכון ממשי על שערו של חיימוב. מהעבר השני שחקן נוסף של מכבי תל אביב שלא זכה למצוא את הרשת זמן רב, קיבל הזדמנות לעשות זאת ולהגדיל את היתרון של קבוצתו .

מוסא קונאטה לקח את ההזדמנות בשתי ידיים או יותר נכון, בראשו כאשר התרומם לכדור קרן, נגח בצורה מצוינת ולא השאיר לאינוגבה שום ברירה אלא להוציא כדור שני מהרשת ב-20 דקות. לסנגלי הצעיר זה היה שער ליגה ראשון בקבוצה הבוגרת (כבש בקבוצת הנוער) מאז המחזור החמישי, לקראת סוף חודש ספטמבר במשחק ליגה ראשון שהוא פותח בו מאז ההפסד למכבי נתניה לפני חודש וחצי. לפני שהצהובים הספיקו ליהנות מהיתרון הכפול שהגיע בשלב יחסית מוקדם, הראתה בני יהודה כי היא לא מתכוונת לוותר כל כך בקלות ובדקה ה-28 בעיטה חדה ומפתיעה של ננאד מרינקוביץ' חדרה לפינה של גיא חיימוב וצימקה ל-1-2. המשחק המשיך להתנהל בצורה משוחררת כאשר שתי הקבוצות חושבות התקפה ובצד של הצהובים היה זה אלירן עטר שהחמיץ הזדמנות טובה לכבוש מול קבוצתו לשעבר. עד סוף המחצית הראשונה לא היו עוד אירועים מיוחדים ליד אחד משני השערים אך קצב המשחק והשערים שנכבשו הותירו טעם לעוד לקראת מחצית שנייה בה הכול נשאר פתוח.

בתחילת המחצית השנייה התקפת הצהובים דעכה מעט ונתנה למארחים, שחיפשו לחזור למשחק, הזדמנות להכתיב את הקצב ולשלוט במתרחש על כר הדשא.חלוצה של בני יהודה, ננאד מרינקוביץ' המשיך להיות המסוכן בשורות קבוצתו ובחמש הדקות הראשונות של המחצית ניסה את כוחו פעמיים. אלירן עטר מצידו, חיפש בר מצווה של שערי ליגה עם כיבוש נוסף היום אך לצערו בעיטה שלו שעשתה דרכה לחיבורים פגעה דווקא בגיז'רמו ישראלביץ' וחמקה החוצה. לאמיר עגייב, השחקן הצעיר והמוכשר מאוד של בני יהודה שום דבר לא הפריע להגיע לחיבורים של גיא חיימוב. בעיטה בלתי ניתנת לעצירה של המחליף הטרי של הזהובים טסה במהירות לרשת וקבעה שוויון 2-2 בדיוק כאשר השעון השלים 70 דקות של משחק. עגייב הפעלתן המשיך להיות חד בהתקפת בני יהודה ושמונה דקות מאוחר יותר סחט הדיפה טובה מחיימוב אך הכדור החוזר נפל כפרי בשל לרגליו של פדרו גלבאן שכבש שער קליל והעלה את קבוצתו ליתרון ראשון במשחק.

המשחק הזה שוחק אמנם בבלומפילד אך היה משחק חוץ של הצהובים ושתי דקות לסיום התברר כהפסד החוץ העשירי של מכבי ת"א העונה. המומנטום של בני יהודה הגיע לשיאו כאשר מהלך קבוצתי של המארחים הסתיים בדחיקה מקרוב של פיני בלילי ששם את המשחק מעבר להישג ידה של מכבי ת"א. למרות זאת הצהובים עדיין ניסו להציל משהו מהמשחק ודור ג'אן, בהופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הבוגרת (מלך השערים של קבוצת הנוער עם 14 שערים) כבש שער מצמק לאחר שמונה דקות בלבד על המגרש. למרות השער המשמח הזה, שריקת הסיום סימנה הפסד שני רצוף למכבי תל אביב שאיבדה סיכוי להגיע לאירופה ליג בעונה הבאה. עוד לפני השריקה האחרונה ניבאלדו קיבל כרטיס אדום משופט המשחק, לירן וקסברגר על מה שהשופט פירש כעבירה מכוונת. הבלם הברזילאי לא יטול חלק כמובן במשחק האחרון העונה של הצהובים שיארחו את אלופת ליגת העל הטרייה, עירוני קרית שמונה וינסו לסיים את העונה עם ניצחון.