רצף התוצאות השלילי של קבוצת הנוער נמשך עם הפסד ביתי 5-2 להפועל ראשון לציון

מכבי ת"א 'שחר' אירחה את הפועל ראשון לציון במסגרת המחזור השביעי של ליגת העל לנוער וספגה הפסד שלישי רצוף, 5-2. הצהובים קיוו לצאת לדרך חדשה לאחר תיקו ושני הפסדים במחזורים שקדמו להיום אך לא הצליחו למנוע הפסד נוסף. האורחים פתחו את המשחק חזק וירדו למחצית ביתרון 4-1 כאשר גיא כהן כובש את השער המצמק למכבי ת"א. שער נוסף של שון גולדברג במחצית השנייה זה מה שהצהובים הצליחו להשיג למרות שיפור קל ולקראת הסיום חתמו האורחים את התוצאה הסופית, 5-2.

הדקות הראשונות לא הראו סימן לבאות עם משחק שקול של שתי הקבוצות. בדקה ה-10 נשבר האיזון עם בעיטה יפה מרחוק של ירון אבליאב שלא השאיר סיכוי לגל טובלי והעלה את הפועל ראשל"צ ליתרון. שש דקות לאחר מכן התוצאה הראתה על 3-0 לאורחים. שני כדורי עונשין מוצלחים של קובי מור העלו את ראשל"צ הכניעו את טובלי ובנוסף לכך ראה דין אקפי את הכרטיס האדום לאחר חילופי דברים עם השופט. גיא כהן הצליח לצמק לזכות מכבי ת"א 'שחר' בדקה ה-32 אך התקוות לחזרה למשחק נרגעו כבר לאחר דקה עם שער של חן פיטוסי שקבע 4-1 לאורחים בהפסקה.

בנוסף לכל עמיר תורג'מן נאלץ לבצע חילוף כפוי במחצית בעמדת השוער לאחר שגל טובלי נפצע והוחלף ע"י סהר חסון. שחקני מכבי ת"א השתפרו מעט במחצית השנייה והחלו ללחוץ יותר את שערו של חן עשהאל מהפועל ראשל"צ. גאל מרגוליס במשחקו הראשון העונה בקבוצת הנוער ודור ג'אן ניסו אך לא הצליחו למצוא את הרשת. מי שכבש היה דווקא הבלם שון גולדברג בהופעתו הראשונה העונה, חמש דקות לאחר שנכנס כמחליף. למרות השליטה במגרש הצהובים לא הצליחו לכבוש עוד ואת השער האחרון במשחק כבשו דווקא האורחים מראשל"צ. הדיפה של סהר חסון והדיפה נוספת מהקו של שחר פיבן לא הספיקו כאשר בניסיון השלישי מצא בלם האורחים, אלדר ברדה את הרשת.

5-2 בסיום להפועל ראשל"צ והפסד שלישי ברציפות למכבי ת"א 'שחר' שתצא בשבת הבאה למשחק חוץ קשה אצל עירוני קרית שמונה.

הרכב מכבי ת"א 'שחר': גל טובלי (סהר חסון 46), איתם שמאי (שון גולדברג 58), שחר פיבן, דניאל לוי, דין אקפי, דודי אביב (ירדן פינטו 35), גיא כהן, תמיר אברהמיאן, אסף מדר (דניאל גרץ 35), גאל מרגוליס (שרון זיסו 76), דור ג'אן.