דור ג'אן כבש מהנקודה ומכבי ת"א 'שחר' רשמה ניצחון ראשון לאחר ארבעה מחזורים

מכבי ת"א 'שחר' התארחה היום אצל השנייה בטבלת ליגת העל לנוער, עירוני קרית שמונה בניסיון להתאושש משלושת ההפסדים הרצופים שלה. לחזור ולנצח דווקא בקרית שמונה לא היה צפוי להיות קל אך לאחר משחק צמוד וקשה חזרו הצהובים דרומה עם שלוש נקודות חשובות. דור ג'אן כבש את השער היחיד במשחק בדקה האחרונה של המחצית הראשונה ומכבי ת"א 'שחר' ציינה שער נקי לראשונה העונה.

שחקני מכבי ת"א 'שחר'  פתחו את המשחק בצורה קשוחה וחזקה בניסיון לנעול את השער שנפרץ חמש פעמים בשבוע שעבר על ידי הפועל ראשון לציון. בעונה שעברה המגרש בקרית שמונה האיר פנים לקבוצת הנוער של מכבי ת"א שניצחה 1-4 כאשר דור ג'אן היה אחד מהכובשים. ג'אן, שלו היו שלושה שערים העונה עד למשחק היום קיבל הזדמנות להוסיף למאזן האישי כאשר על סף המחצית קיבלו הצהובים כדור עונשין מ-11 מטרים. חלוץ מכבי ת"א 'שחר' כבש בקור רוח מהנקודה את שערו הראשון מאז המחזור השלישי והוריד את קבוצתו להפסקה ביתרון 0-1.

במחצית השנייה הצהובים המשיכו להציג משחק שקט בהגנה ועל אף ניסיונות של המארחים להשוות ניסו גם הם לתקוף ולהשיג את השער השני. בסופה של המחצית השנייה לא מצאו הקבוצות את הרשת והשער של דור ג'אן בתום המחצית הראשונה נותר היחיד במשחק. 0-1 וניצחון רביעי העונה לקבוצת הנוער שעולה למאזן של 13 נקודות ומתקרבת שוב לחבורת הצמרת. הניצחון גם שולח את עמיר תורג'מן וחניכיו במצב רוח טוב לפגרה בליגת העל לנוער שתחזור ב-24.11 כאשר מכבי ת"א 'שחר' תארח את מכבי פתח תקווה.

מכבי ת"א 'שחר': סהר חסון, רותם בוסקילה, דניאל לוי, מנסור עמאש, שון גולדברג, ירדן פינטו, דור פרץ, תמיר אברהמיאן, דניאל גרץ, גיא כהן, דור ג'אן.