שער יתרון של עטר בתחילת המחצית השנייה הספיק רק לתיקו הראשון העונה של מכבי ת"א שספגה שוויון מהראש של מויאל

2

לאחר הניצחון המרשים על בני סכנין במחזור הקודם התארחו שחקני מכבי ת"א אצל בית"ר ירושלים באצטדיון ר"ג וסיימו בתיקו 1-1. הצהובים הגיעו למשחק הנועל את הסיבוב הראשון של ליגת העל בידיעה שניצחון יחזיר אותם למקום הראשון לאחר התיקו של הפועל ת"א אמש. גשם כבד שירד לפרקים השפיע על המשחק ולאחר מחצית ראשונה לא גדולה כבש עטר את שער היתרון למכבי ת"א בפתיחת המחצית השנייה .קובי מויאל השווה לזכות בית"ר ירושלים שאירחה בר"ג עקב עונש רדיוס אך למכבי ת"א תוצאת התיקו הספיקה בכדי לסיים את הסיבוב הראשון בפסגה.

לגלריית התמונות

26 אלף הצופים שהגיעו לאצטדיון ר"ג לחזות בהתמודדות המסקרנת בין מכבי ת"א לבית"ר ירושלים קיבלו מחצית ראשונה עם כמות גדולה של גשם וכמות מועטה של מצבים. שתי הקבוצות התקשו להניע כדור ולפתח משחק כדורגל ראוי ודווקא איתן טיבי היה הכי קרוב לכיבוש בשתי הזדמנויות ממצבים נייחים. הצהובים כחולים ששיחקו לראשונה העונה בתלבושת לבנה המשיכו להיות מסוכנים יותר לקראת סוף המחצית הראשונה כאשר קולאוטי וראדי ניסו למצוא את המסגרת עם בעיטות מרחוק.

9

הלבנים של מכבי ת"א המשיכו את המומנטום גם לתחילת המחצית השנייה ובמיוחד האיש החם של מכבי ת"א העונה, אלירן עטר שלא נתן לקור להשפיע עליו. בדקה ה-50 עטר קיבל כדור ארוך מראדי ובבעיטה חזקה מחוץ לרחבה שמר על ממוצע של שער למשחק עם ה-13 שלו ב-13 מחזורים. בדקה ה-63, מיד לאחר שדאבור כמעט והגדיל את היתרון של מכבי ת"א, המארחים חזרו למשחק עם קובי מויאל שנגח פנימה מקרוב. עד לסיום לא הצליחו שחקני מכבי ת"א להחזיר לעצמם את היתרון וסיימו את המשחק עם תוצאת התיקו הראשונה שלהם העונה.

8

למרות התיקו מכבי ת"א מסיימת את הסיבוב הראשון במקום הראשון עם אותו מספר נקודות כמו של היריבה העירונית, הפועל ת"א. פתיחת הסיבוב השני בשבוע הבא מזמנת לצהובים משחק גדול נוסף כאשר מכבי חיפה תחכה להם בקרית אליעזר.

תמונות-ניר קידר