מכבי תל אביב גברה הערב 0-2 על הפועל עכו משער עצמי של אימורו לוקמן ושער נוסף של אלירן עטר דקה לסיום המחצית. השער של עטר גם העלה אותו לראש טבלת מלך השערים עם ממוצע של שער בכל אחד משבעת המחזורים הראשונים. במרבית הדקות המשחק התנהל על מי מנוחות ולא נרשמו מצבים מסוכנים ליד שני השערים, אך בסיום הצהובים רושמים את פתיחת הליגה הטובה ביותר שלהם ב-16 העונות האחרונות. בשבוע הבא תארח מכבי תל אביב את הפועל רמת גן באצטדיון המושבה בפתח תקווה בגלל השזרוע שייערך באצטדיון בלומפילד.

צפו בגלריית התמונות מהמשחק

המחצית הראשונה התנהלה בעיקר בחצי המגרש של המארחת, אך לא נרשמו מצבים רבים ליד השער של דודו גורש. שש דקות בלבד מהפתיחה כדור קרן של מהראן ראדי למרכז תיבת החמש פגע בראש של אימורו לוקמן וחדר לפינת השער. למרות היתרון שחקני מכבי תל אביב המשיכו להחזיק את הכדור ולשחק בסבלנות, אך לא נראו מסוכנים יותר. לקראת סיום המחצית גונזאלו ניסה את כוחו בשתי בעיטות שחלפו מעל השער ומשלא הצליח בישל לעטר של השני. צ'יפ של גונזאלו מעל קו ההגנה מצא את עטר לא מכוסה ברחבה והאחרון בעט ברגל שמאל לפינת השער.

כבר בפתיחת המחצית השנייה מהראן ראדי ניסה את כוחו מקצה הרחבה אחרי שחטף כדור מהגנת הפועל עכו. למרות ההתלהבות הרבה בפתיחה' המשחק המשיך להתנהל בהילוך דומה לזה של המחצית הראשונה. גל אלברמן וחסן אבו זייד נפצעו והוחלפו על ידי לוגסי ודהן, מה שלא שינה את מאזן הכוחות במרכז השדה. מואנס דאבור שחזר אחרי צמד לזכות הנבחרת הצעירה עלה לשחק עשר דקות לסיום במקום גונזאלו, אך לא הותיר את חותמו ובתום שלוש דקות של תוספת זמן השופט שרק לסיום והעניק לצהובים ניצחון שישי בשבעת המחזורים הראשונים.