מאמן הקבוצה שדחה השבוע הצעה מברוז' הבלגית התייחס לנושא: "מאד אוהב את מה שאני עושה כאן".

מכבי תל אביב קיימה הערב את מסיבת העיתונאים השבועית בהשתתפות מאמן הקבוצה אוסקר גארסיה והמנג'ר הספורטיבי ג'ורדי קרוייף. מטבע הדברים את עיקר תשומת הלב משכו הידיעות מאמצע השבוע סביב המאמן אוסקר שביקש להתייחס לנושא: " לפני יומיים שלושה הסוכן שלי התקשר ואמר לי שיש קבוצה מאד גדולה באירופה שרוצה אותי, לא הייתי מעוניין אבל החלטתי בכל זאת לנסוע לשם. בסך הכל היתה הצעה מאד טובה שיכולה היתה לסדר לי ולמשפחה שלי את החיים, אבל החלטתי שהפרויקט של מכבי ת"א יותר חשוב מכל הצעה כספית כרגע".

http://www.youtube.com/watch?v=a8QNf_TV1gg&feature=youtu.be

המאמן המשיך: "מאד נקשרתי למה שקורה פה עם השחקנים, אני יודע שהמועדון השקיע הרבה מאד זמן ומשאבים כדי להצליח. אני מאד אוהב את מה שאני עושה, מאד אוהב את הצוות שלי ואת השחקנים ואם הכל ייצא כמו שאני רוצה אני מאמין שאשאר במועדון עוד הרבה שנים".

"חשוב שיהיה ברור, ההצעה שקיבלתי היא פי שלוש או ארבע והחלטתי בכל זאת לא לקחת אותה רק בגלל האוהדים, אני מבין את האוהדים, אני יודע שמאד אוהבים ומעריכים אותי ואין סיבה לעזוב את הקבוצה. ההצעה קיימת, ההצעה נכונה, אבל עובדה שאני פה".

גם המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרוייף ביקש להתייחס לנושא: "אני מבין שבעבור כמה אנשים מדובר בדבר מוזר, אבל האמת היא שכאשר הבאנו את אוסקר למועדון  תמיד ידענו שהרבה מאד אנשים יתעניינו בו ושיהיו פניות. אני מאושר שאוסקר בסופו של דבר נשאר איתנו כי ההצעה היתה מאחד המועדונים הגדולים בבלגיה. תמיד סמכתי על אוסקר ותמיד האמנתי שישאר איתנו והסיפור הזה לא הולך להשפיע עלינו. בשורה הסופית יש לנו מאמן מבוקש בהרבה קבוצות באירופה, ובפועל הוא נישאר איתנו".

לקראת סיום המאמן גם התייחס לביקורת על משחקה של הקבוצה בדרבי: "עד כמה שזכור לי שיחקנו עם שלושה חלוצים, בסך הכל הגענו לשלושה ארבעה מצבים טובים במשחק, בעוד שהם שיחקו עם פנטסיל שהוא מגן כקשר דפנסיבי. אני חושב שאפשר היה לראות על האוהדים בסיום המשחק שהם מרוצים מהמשחק שלנו, צריך לזכור שהפועל בעטה פעם אחת לשער".

אימון הערב של הקבוצה הופסק לאחר חצי שעה בעקבות אזעקה.