שחקני מכבי ת"א החלו את אימון הבוקר מיד לאחר אזעקה שנשמעה ברחבי גוש דן. אלברמן לאחר המשחק אמש: "התרופה הכי טובה היא ניצחון".

מכבי ת"א סיימה את משחקה אמש במחזור העשירי נגד בני יהודה עם הפסד 1-0, השני ברציפות של הצהובים שגם לא כבשו שער בשני ההפסדים הללו. שער של ננאד מרינקוביץ' בדקה ה- 13 נתן יתרון מוקדם לאורחים ולחץ עקר של הצהובים בהמשך המשחק לא הצליח לשנות את התוצאה הסופית. היום בבוקר חזרו שחקני הקבוצה לאימונים אך את פניהם בקרית שלום קיבלה אזעקה שבישרה על ירי טילים לאזור גוש דן. ברגע שהתאפשר עלו השחקנים למגרש האימונים כאשר השחקנים ששיחקו 90 דקות אתמול ערכו אימון שחרור והשאר ערכו אימון מלא. בעקבות שיגורי הטילים לעבר אזור גוש דן הוחלט בקבוצה להמשיך את אימוני השבוע במתחם האימונים החדש בנתניה ובשפיים (לו"ז מלא של הקבוצה לשבועיים הקרובים).

גם המשחק אמש נגד בני יהודה עמד בסימן אזעקה שנשמעה כשעה לפני תחילתו אך למרות המצב הביטחוני קצת פחות מ-7000 צופים הגיעו לבלומפילד. בתום המשחק התייחסו גל אלברמן, ג'ורדי קרויף ואוסקר גארסיה למה שהתרחש על כר הדשא וגם מחוצה לו.

קשר הקבוצה, גל אלברמן, הביע את תחושותיו על המצב הביטחוני ועל קיום המשחק: "אני לא מתכוון להביע דעה, זה היה לא קל להתרכז אך זו ההחלטה והיינו צריכים להשלים איתה. אני מקווה שהאימונים והמשחק נגד רמת השרון במחזור הבא יתקיימו כרגיל ומעל הכל כולנו מקווים שנוכל לחזור לשגרת חיים נורמלית, אנחנו וכל עם ישראל".

בחזרה לספורט, אלברמן ניסה להסביר את ההפסד וכבר להסתכל קדימה למשחק בשבת הקרובה נגד עירוני רמת השרון: "היה לי קשה לנתח את המשחק כי הייתי בתוכו, אך עם הפסדנו אז כנראה שעשינו משהו לא טוב. התרופה הכי טובה לרצף של הפסדים היא ניצחון וננסה לעשות את זה כבר בשבוע הבא".

מנהלה הספורטיבי של מכבי ת"א, ג'ורדי קרויף ניסה גם הוא  לשדר אופטימיות להמשך למרות ההפסד: "התוצאה לא הייתה לטובתנו, הם הבקיעו ואנחנו לא, זה הפסד שני ברציפות ואנו צריכים לוודא שנצא מהמצב הזה. כדורגל בשבילי זה מירוץ של 10 קילומטר, אתה לא יכול לזכות בו אחרי קילומטר אחד אך אתה יכול להפסיד אותו. הדבר הכי חשוב בכדורגל זה לדעת לקום אחרי שאתה נופל ואנו צריכים לוודא שנעשה זאת במהרה עם הביטחון והיכולת שהראנו ברוב המשחקים העונה".

הסטטיסטיקה אחרי המשחק הצביעה על 31 ניסיונות לעבר השער של הצהובים, כולל עשרה למסגרת. מאמן הקבוצה, אוסקר גארסיה הצביע לאחר המשחק על אי ניצול המצבים של הצהובים: "הדבר הכי חשוב בכדורגל זה להבקיע, הם עשו זאת ואנחנו לא. להם היו שתי הזדמנויות, לנו עשר, אולי חמש עשרה ולא הצלחנו להבקיע ובנוסף לכך איבדנו הרבה כדורים במסירות פשוטות".