אחרי שסבלה מהאזעקות בגוש דן הקבוצה ערכה את אימון היום במתחם האימון בנתניה. צפו בורד מדבר בלעדי לאתר הרשמי: "הרגענו את הזרים"

שחקני מכבי תל אביב הצפינו היום למתחם האימונים החדש בנתניה כדי לערוך את האימון מחוץ מחוץ לטווח הנפילות בגוש דן. אחרי שזכו אמש ליום חופש החניכים של אוסקר גארסיה שבו לאימונים והחלו בהכנות לקראת מפגש הליגה ביום שבת נגד הפועל 'ניר' רמת השרון (גרונדמן, 20:00). האימון נערך בסגל מלא למעט גאל מרגוליס וריף פרץ שהמשיכו בתהליך ההחלמה וערכו אימון בצידי המגרש. עוד לפני האימון רוברט ארנשואו וגונזאלו גארסיה שוחחו עם התקשורת על המצב הביטחוני ועל התחושות שלהם כשחקנים הזרים למציאות המורכבת בארץ.

צפו בקטע המלא מהאימון

הקשר מאורוגוואי גונזאלו גארסיה סיפר: "רוב הזמן אני מרגיש מאד נוח בתל אביב, אבל כשרואים את הטילים באויר כמובן שזה גורם תחושה של אי נוחות עבור המקומיים בוודאות, אבל גם עבורינו שלא היינו רגילים לזה. ידעתי שהיו מקרים דומים בעבר אבל לא האמנתי שזה יקרה גם הפעם. כשאתה מגיע לישראל אתה יודע שתמיד יש סיכוי שזה יקרה, אבל אתה מקווה שלא. כרגע אני לא חושב לעזוב, נראה שהכל תחת שליטה, אבל כמובן שאם הדברים יחמירו ונפסיק לשחק אני לא יודע איך אגיב".

רוברט ארנשואו הרגיש קצת פחות נוח עם הסיטואציה אבל ביקש לשדר מסר אופטימי: "היה קשה להתמודד עם הדברים בימים האחרונים ולהתרגל למה שקורה. חששתי ממה שהולך לקרות, אבל ניסינו להישאר חזקים ולהתמודד עם המצב הבעייתי".

עומר ורד שדיבר לאתר הרשמי, הוסיף גם את התחושות שלו על המצב וסיפר כיצד הוא וחבריו לקבוצה הרגיעו את השחקנים הזרים: "יש בקבוצה שחקנים מאזור הדרום, קריית גת, אשדוד ואנחנו איתם, דואגים שהכל בסדר עם המשפחות שלהם. השחקנים הזרים היו לחוצים בהתחלה אך הרגענו אותם, הסברנו להם על מערכת "כיפת ברזל" שמיירטת טילים באחוז גבוה ושאין סיבה להיות בפאניקה".

הקבוצה מתכוננת למשחק הליגה ביום שבת נגד הפועל רמת השרון וורד סיפר על ההכנות למשחק על אף המצב הביטחוני: "אנחנו יכולים להתרכז בכדורגל בזכות התנאים שיש לנו כאן במגרש בנתניה אך אני מקווה שהמצב יירגע ונחזור להתאמן בבית שלנו, בקרית שלום".