שלושה בוגרי ליגת האלופות, מאמן עם 121 שערים במדים הצהובים ורכש טרי מקרית שלום. נא להכיר, עירוני רמת השרון.

לקראת משחק הליגה בשבת הקרובה בין מכבי תל אביב לעירוני רמת השרון יצאנו למתקן האימונים הסמוך לאצטדיון 'גרונדמן' כדי להכיר את היריבה. בין האימוניות הכחולות שמתזזות מצד לצד עומד בחולצה לבנה וידיים שלובות חלוץ מכבי תל אביב בשנות השמונים ומאמן רמת השרון בהווה – בני טבק. טבק, הידוע בכינויו F-15 עוד מהתקופה שלו במדים הצהובים, הגיע לקבוצה בספטמבר האחרון בעקבות עוזר היו"ר דני לאופר, עוד מכביסט ותיק, והשלים מושבה צהובה במורשה.

ניצנים ראשונה למה שהפך בהמשך להשתלטות של בוגרי מכבי תל אביב על המועדון מהשרון החלו בקיץ 2009. גל ניר, ששיחק כשוער מחליף במכבי תל אביב במשך שתי עונות, ואפילו פתח בשער הקבוצה בליגת האלופות נגד יובנטוס, הגיע לרמת השרון. אחרי ארבע עונות במדי מכבי נתניה ניר התקשה לקבע את מעמדו כשוער ראשון בליגת העל וירד לליגת המשנה כדי לשחק. כבר בעונה הראשונה שלו ניר הפך לבורג מרכזי בין הקורות וסיים עם הקבוצה במקום החמישי.

את העונה השנייה של ניר בשער רמת השרון הוא סיים במקום הראשון והעפיל עם המועדון, לראשונה בתולדותיו, לליגה הבכירה של ישראל. במועדון ראו כי טוב וקלטו במועדון את ברוך דגו היישר מאפולון לימאסול הקפריסאית. הקשר שרשם חמש עונות במדים הצהובים, אליפות אחת, שלושה גביעים והופעה היסטורית שכללה ארבעה שערים בליגת האלופות, נתן עונה מצוינת בה כבש שישה שערים וסיים עם הקבוצה במקום האחד עשר.

נדמה היה שהמתכון שמבשלים לנו ברמת השרון הוכיח את עצמו פעם נוספת ובקיץ האחרון הגיעו לקבוצה קובי מוסא ותום מנשרוב. האחרון עוד שיחק בעונה שעברה תחת מוטי איוניר, אבל לא זכה לדקות תחת ניר לוין ובסיום העונה התקבל בחום אצל רמת השרון. מוסא, שיחק שמונה עונות במדים הצהובים למעט עונת השאלה במ.ס. אשדוד, אבל זכור בעיקר בעקבות ההיתקלות שלו באוהד הפועל ת"א שפרץ למגרש בדרבי של עונת 2006/07. אגב, גם מוסא לקח חלק במשחקי מכבי תל אביב בליגת האלופות ובכך משלים את ה"טריו" שהכניע את ג'יג'י בופון בתיקו 1-1 באצטדיון רמת גן.

לעת עתה המתכון הנוכחי נראה מוצלח ואחרי עשרה מחזורים הקבוצה מחזיקה ב-50 אחוזי הצלחה שממקמים אותה במקום השישי, 6 נקודות בלבד מהפסגה. בעונה שעברה רמת השרון הכניעה את מכבי תל אביב פעמיים, גם בוינטר וגם בבלומפילד. העובדה שהמפגש ייערך לראשונה באצטדיון גרונדמן אולי תשחק שוב לטובת המקומיים ואולי זו תהיה הזדמנות להתחיל היסטוריה חדשה.