כובש שער הניצחון אמש שמח על הנקודות אך מנגד יודע כי לא הכל היה מושלם: "נצטרך לעבוד בהמשך על כמה טעויות שעשינו"

קשה לשער שמישהו ציפה למשחק מדהים כמו שהיה אמש ברמה"ש. המארחים הובילו 2-0 באמצע המחצית הראשונה, 3-1 בתחילת המחצית השנייה ומכבי ת"א נראתה בדרך הבטוחה להפסד שלישי ברציפות. למרות זאת הצהובים עמדו באתגר, השלימו מהפך שלא רואים כל יום בליגה שלנו וירדו רטובים מהגשם אך שמחים עם ניצחון 3-4. מואנס דאבור כבש את הראשון, גונזאלו גארסיה את השני, אלירן עטר השווה ורוברטו קולאוטי כבש את שער הניצחון 10 דקות לסיום.

קולאוטי, שנכנס במחצית וכבש את הראשון שלו העונה חיפש דרך לתאר את המשחק וסיכם אותו מנקודת מבטו: "המילה הכי עדינה למשחק הזה היא מוזר. במחצית הראשונה שיחקנו לא טוב ועשינו כמה טעויות שצריך לעבוד עליהם השבוע כדי שלא נעשה אותן שוב. לגבי ההתקפה שלנו היום, כל משחק הוא שונה, לפעמים צריך חלוץ אחד, לפעמים יותר. במשחק של היום זה היה טבעי לשחק עם כמה חלוצים כי רמת השרון הלכו אחורה ואנחנו תקפנו עוד ועוד". קולאוטי הדגיש גם את החשיבות המיוחדת של הניצחון: "זה היה חשוב מאוד לנצח היום בגלל שני המשחקים שהפסדנו והדברים הלא פשוטים שעברנו".

שחקן נוסף שנכנס כמחליף בהתקפת מכבי ת"א, רוברט ארנשואו, ביטא את שמחת הצהובים אך מנגד הבהיר כי יש הרבה מה ללמוד ממשחק משוגע שכזה:  "הראנו רוח קבוצתית טובה, אנחנו מרגישים קצת הקלה כי זה היה משחק קשה, הם הבקיעו שלושה שערים ועשו לנו חיים קשים. שמחנו מאוד כי עבדנו קשה במהלך המשחק, דחפנו וקיבלנו בסוף את מה שרצינו. זה היה שבוע קשה עם כל מה שקרה ולאחר שני ההפסדים שלנו, אך זה משחק שאנחנו צריכים להיבנות וללמוד ממנו. חגגנו ושמחנו על הניצחון אבל אלה המשחקים שאנחנו ללמוד מהם במה להשתפר".

מאמן הקבוצה, אוסקר גארסיה היה מרוצה בסיום המשחק למרות שהודה כי זה הלך מאוד קשה: "זה משחק טוב לאוהדים אבל לא למאמנים. במחצית השנייה שיחקנו כמו שאני אוהב לראות את הקבוצה שלי אך השלושים דקות הראשונות של המחצית הראשונה היו הגרועות ביותר שלנו העונה. אמרתי לשחקנים שככה אנחנו לא יכולים לשחק, וצריך לעשות הרבה יותר בשביל לשנות את המשחק".

"שיחקנו יותר טוב כי הם היו עייפים, אנחנו מצידנו היינו חייבים להעלות עוד חלוצים בשביל לחזור למשחק ובסוף זה הסתדר. המטרה העיקרית שלי היא לשמור את הקבוצה חזקה וידענו שאנחנו צריכים את הניצחון הזה בשביל לשמור על הביטחון שלנו". המאמן לא שכח לפרגן לכובש שער הניצחון, רוברטו קולאוטי: "אני שמח בשבילו, הוא עובד קשה מדי יום וזה השתלם לו".