הצהובים כבר פיגרו 1-3 בפתיחת המחצית השנייה אבל שלושה שערים ברבע שעה הכריעו את המשחק לטובת מוליכת הטבלה

וואו, פשוט וואו של משחק קיבלנו הערב באצטדיון 'גרונדמן' ובסיומו מכבי תל אביב מנצחת 3-4 את הפועל רמת השרון. המארחת כבר הובילה 0-2, דבור צימק לקראת הירידה להפסקה אבל מיד עם פתיחת המחצית השנייה המארחים כבשו את השלישי. דווקא אז, כשנדמה היה שהקבוצה לקראת תהום, גונזאלו גארסיה ואלירן עטר השיגו את השוויון המיוחל. שחקני מכבי תל אביב נכנסו לטירוף וחיפשו את שער הניצחון אותו כבש רוברטו קולאוטי אחרי בישול של שוער הקבוצה וינסנט אניימה בכדור ארוך. אחרי שני הפסדים הצהובים חוזרים לנצח ושומרים על הפסגה.

_IR_0019 (Medium)

צפו בגלריית התמונות מהמשחק

הדקות המחצית הראשונה של המחצית הראשונה היו שייכות, כמדי משחק, למכבי תל אביב שלא השכילה לכבוש שער מהיר. שמונה דקות בלבד מהפתיחה רן יצחק קיבל את הכדור בסמוך לרחבה, הסתובב בלי מפריע על קרלוס גארסיה ובעט כדור לא חזק שמצא את הרשת. דבור וראדי עוד ניסו את כוחם במצבים נייחים אבל שוער המארחת היה במקום. בדקה ה-39 נוסבאום הגביה את הכדור מאגף שמאל, אניימה נתקע בקרלוס ומשמיט את הכדור לפני שאסי בלדוט כבש את השני מול שער חשוף. על סף הירידה להפסקה קרן של מהראן ראדי מצאה את הראש של דבור שנגח מקרוב לרשת גל ניר וצימק את התוצאה.

_IR_9914 (Medium)

בפתיחת המחצית השנייה אוסקר הכניס למערכה את רוברטו קולאוטי על חשבון חסן אבו זייד שהתקשה להותיר חותם על המשחק. שחקני מכבי יצאו קדימה והשאירו את העורף חשוף, נוסבאום ניצל את הדלילות בשביל להגביה כדור לבלדוט שהוריד לרן יצחק והאחרון גלגל מקרוב את השלישי. דווקא אז, תחת גשם שוטף ובזמן שמפלס העצבים גואה הגיע אחד המהפכים הגדולים של הצהובים בשנים האחרונות.

בדקה ה- 63 כדור חוץ מקרי של ייני מהאגף הימני נהדף אליו חזרה, המגן הגביה לרחבת החמש וגונזאלו בעט מהאויר כדור שקפץ על הדשא וחדר לרשת. רף הההתלהבות עלה ובדקה ה- 75 חילופי מסירות בין ארנשואו לייני הסתיימו עם בעיטה של האחרון לשער, גל ניר הדף למרכז הרחבה ועטר גלגל מקרוב לרשת. הטירוף נמשך ולצהובים היתה רבע שעה בדיוק לכבוש את שער הניצחון. 11 דקות לסיום דווקא אניימה בכדור הרחקה מצא את קולאוטי לבד מאחורי קו ההגנה, החלוץ הוריד עם החזה ובעט לרשת בין הרגליים של השוער.

משחק מטורף עם שבעה שערים ומהפך גדול מסתיים עם ניצחון של מכבי תל אביב אחרי שלא כבשו שער בשבועיים האחרונים. בשבוע הבא תארח מכבי תל אביב את בני סכנין באצטדיון בלומפילד שבוע אחד לפני סיום הסיבוב הראשון של העונה.

_IR_0077 (Medium)