מכבי תל אביב רשמה הפסד שני ברציפות, 0-1 לבני יהודה משערו של מרינקוביץ'. אזעקת צבע אדום נשמעה לפני המשחק בבלומפילד.

לאחר סוף שבוע של לחימה בדרום, התיצבו שחקני מכבי תל אביב למשחק נגד בני יהודה במסגרת המחזור העשירי של ליגת Winner. עוד לפני פתיחת המשחק חשו השחקנים והאוהדים את האווירה המתוחה בזמן שנשמעה אזעקת "צבע אדום" באצטדיון בלומפילד ומעל לאצטדיון נראו טילים בשמיים.

nirke041 (Custom)

צפו בגלריית התמונות מהמשחק

פתיחת המשחק לא בישרה טובות לצהובים כשפריצה של עוז ראלי בדקה השלוש עשרה מאגף ימין הסתיימה בהגבהה מדוייקת לראשו של מרינקוביץ' שנגח לרשתו של אניימה והעלה את הכתומים ליתרון של 0-1. בדקה ה-26 הרים דור מיכה כדור מאגף ימין לראשו של דאבור שנגח לפינה אך איינוגבה קלט. גם בדקה לאחר מכן קיבל ייני כדור ברחבת הזהובים אך נגח מעל לשער. בני יהודה תקפה גם היא כשבדקה ה-36 חילוף מסירות ברחבת מכבי השאירה את איבסקביצ'יוס לבד, אך אניימה הצליח להדוף לקרן. בדקה ה-39 קיבל קולאוטי כדור מדוד מגונזאלו מול איינוגבה שהצליח להדוף. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה נפסל שער של קולאוטי בעקבות נבדל.

nirke024 (Custom)

המחצית השניה החלה בלחץ של הצהובים, בדקה ה-53 ירה ראדי כדור מקצה הרחבה שאיינוגבה הדף בקושי, דור מיכה השתלט על הכדור ובעט אך גם את הריבאונד הדף איינוגבה. המשחק נרגע עד הדקה ה-74 שבה קיבל גונזאלו כדור ברחבת החמש ונגח כדור שחלף ליד הקורה. כעבור דקה ירה גונזאלו מכעשרים מטרים מעל למשקוף ובדקה שלאחר מכן קיבל רפי דהן כדור ובעט מקצה הרחבה כדור שאיינוגבה הדף בקושי. בדקה ה-80 פריצה של גונזאלו מסתיימת בבעיטה חזקה מעל למשקוף. בדקה ה-85 יכלה בני יהודה להכפיל את התוצאה אך מרינקוביץ' החמיץ ברשלנות באחד על אחד מול אניימה. עד לסיום המשחק, ולמרות 31 נסיונות הבקעה של הצהובים במהלכו, לא הצליחה מכבי לכבוש את השוויון והמשחק הסתיים בהפסד שני ברציפות לקבוצות מתל אביב.

בשבוע הבא תפגוש מכבי תל אביב את עירוני רמה"ש במשחק חוץ.

nirke021 (Custom)