כדור עונשין מוצלח מ-11 מטרים של עומר דמארי קבע הפסד שני העונה למכבי ת"א. אדומים לקרלוס גארסיה ולאלירן עטר.

nir086 (Custom)

מכבי תל אביב התארחה היום בבלומפילד לדרבי הגדול של העיר נגד הפועל ת"א. האווירה שנבנתה לפני דרבי ליגה מספר 138 המשחק הבטיחה הרבה ובסופו של דבר אחרי 90 דקות לא גדולות של כדורגל הפועל ת"א ניצחה 1-0. את המשחק אפשר לסכם בנקודה אחת, הנקודה הלבנה שלא האירה פנים לעטר שהחמיץ ממנה במחצית הראשונה. עומר דמארי ניצל את כדור העונשין שלו במחצית השנייה וכבש את השער היחיד במשחק שקבע הפסד ראשון לצהובים לאחר שלושה משחקי דרבי.

לגלריית תמונות מהמשחק

כיאה למשחק דרבי מותח הפתיחה התאפיינה בגישושים מצד שתי הקבוצות. יותר מ-14 אלף צופים מילאו את היציעים וראו בעיטה מסוכנת ראשונה בדקה ה-13 כאשר עטר בעט מפינת הרחבה ומתח את איבריו של אדל. מלבד נגיחה חופשית של דאבור שנעצרה ע"י אדל המחצית הראשונה לא התעלתה לרמה גבוהה אך הצהובים המשיכו להיות מסוכנים יותר. השליטה היחסית של הצהובים לא באה לידי ביטוי בהזדמנויות עד הדקה ה-40. נגיעת יד של חיימוביץ ברחבה העמידה את עטר 11 מטר מאדל שהצליח להדוף ולמנוע שער עשירי העונה לחלוץ מכבי ת"א.

nir056 (Custom)

המחצית השנייה החלה מאותו מקום שהראשונה הסתיימה. בדקה ה-49 עומר דמארי פרץ קדימה ולאחר מאבק עם קרלוס גארסיה פסק אלון יפת על עבירה מחוץ לרחבה והרחיק את בלם מכבי ת"א. את הבעיטה החופשית של גורדנה קלט אניימה ועם עשרה שחקנים על המגרש הצהובים חיכו עד הדקה ה-70 לבעיטה נוספת לשער של עטר אותה קלט שוב אדל. 11 דקות לסיום הכדור הונח שוב על נקודת 11 המטרים והפעם לזכות הפועל ת"א. עומד דמארי הכניע את אנימה וקבע 1-0 להפועל ת"א, תוצאה שנשמרה עד לסיום. עוד לפני השריקה האחרונה הצהובים נשארו בתשעה שחקנים לאחר שליפת שלף צהוב שני לאלירן עטר.

הפסד ליגה שני העונה למכבי ת"א שתחזור לבלומפילד ביום שבת לדרבי נוסף של העיר תל אביב כאשר בני יהודה תהיה האורחת של הצהובים.

nir064 (Custom)