הצהובים שיחקו עם המון בטחון ומצאו את הרשת כבר בדקה ה-8 מהרגל של עטר. ייני הכפיל עם הראש בדקה ה-37

לאחר שהבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון בעקבות תוצאות משחקי אתמול ולאחר הניצחון בדרבי הסוער בשבוע שעבר, הגיעה מכבי תל אביב בטוחה מאוד למשחק הבית מול הפועל חיפה במחזור ה-29 של ליגת העל. הצהובים הציגו את אחד ממשחקיהם הטובים מאז פתיחת העונה ושטפו את המגרש בדרך לניצחון 0:2 מרשים שהיה יכול להיות אף יותר גבוה. אלירן עטר סיפק משחק מצוין והיה לשחקן הראשון העונה במכבי תל אביב שמגיע למספרים כפולים בטור כובשי השערים, שרן ייני הוסיף את השני.

המשחק התחיל בקצב טוב מצד שתי הקבוצות ועבור מכבי תל אביב ההתחלה החיובית התבטאה מהר מאוד גם בלוח התוצאות. שני מהלכים קבוצתים מבריקים שהזכירו ימים יפים מתחילת העונה נתנו לאוהדים סיבה לקום מהכיסאות ולהריע. תחילה בדקה השביעית אלירן עטר סיים מהלך נאה עם בעיטה שחלפה סמוך מאוד לקורה. לא עברה דקה ומהלך דומה הסתיים בבעיטה של עטר מתוך הרחבה לרשת לאחר שהמסירה האחרונה הגיעה אליו מברק יצחקי. יתרון מוקדם לצהובים במשחק, לא דבר שקרה יותר מדי פעמים העונה. 

הפועל חיפה מצידה, לא נבהלה מהיתרון של מכבי תל אביב וחמש דקות לאחר השער הייתה יכולה להשוות לאחר שסטפן דנקוביץ קיבל את כל הזמן שהיה יכול לבקש בשביל לכוון טוב אך בעט החוצה מקצה הרחבה. אלירן עטר המשיך להיות פעיל וחד בהתקפת מכבי תל אביב וניסה להוסיף לעשרת שעריו בליגה בדקה ה-21 וחמש דקות לאחר מכן דור מיכה קיבל דרך פתוחה עד לשערו של קאלה אך בעט חלש מדי. מהעבר השני, גיא חיימוב נזקק למתוח את איבריו לראשונה ואכן מתח את כל גופו בכדי להדוף נגיחה מסוכנת של גולן חרמון מכדור קרן שאיימה לחדור לפינה שלו. בדקה ה-37 כדור קרן מהצד השני תורגם לשער שני של מכבי תל אביב לאחר שאלירן עטר הוסיף בישול כאשר מצא את ראשו של שרן ייני שהיה חופשי לגמרי בתוך הרחבה ונגח באין מפריע פנימה. אחת המחציות הטובות של מכבי תל אביב העונה הייתה יכולה להסתיים עם שער מרהיב ביופיו של אלירן עטר שהקפיץ את הכדור על הרגל ושחרר בכדור ראשון טיל שקאלה הדף בקושי לקרן. המחצית הקצבית והתוססת, בעיקר מצד מכבי תל אביב הסתיימה ביתרון כפול לזכות הצהובים. 

המגמה ההתקפית לא נעצרה גם בפתיחת המחצית השנייה וקאלה דרשסלר המשיך להיות השוער העסוק יותר כאשר דור מיכה וגל אלברמן דאגו להעסיק אותו. בדקה ה-55 מונס דאבור לא היה צריך לדאוג לקאלה שהיה מחוץ לשער לאחר שהשמיט כדור אך דאבור מצא רק את המשקוף. הפועל חיפה ניסתה להשיב מלחמה שערה כאשר מאמנה, טל בנין הכניס למשחק את כל הכלים ההתקפים שהיו ברשותו וקבוצתו החלה ללחוץ יותר לכיוון שערו של גיא חיימוב. הלחץ היה עקר למדי והגנת הצהובים, כמו ההתקפה נראתה בטוחה בעצמה והצליחה להתמודד עם הניסיונות של האורחים. אלירן עטר יכול היה לסיים את המשחק עם חצי מהכמות העונתית שלו והזדמנות נוספת שלו בדקה ה-77 נהדפה ברגע האחרון על ידי שחקן הגנה של הפועל חיפה שכמעט וכבש לשערו הוא. קצב המשחק נרגע באופן משמעותי לעומת המחצית הראשונה ועד לסיום המשחק היה בעיקר "גארבג' טיים" שהסתיים עם השריקה האחרונה של השופט שבישרה על ניצחון צהוב שלישי ברציפות. מכבי תל אביב ממשיכה לשפר עמדות לקראת הפלייאוף העליון ובשבת הקרובה תנסה להמשיך זאת במשחק חוץ מול מכבי נתניה ב"קופסא".

 

 

 

https://cdn.maccabi-tlv.co.il/Images/blank.gif