לאחר שארנשואו כבש את שער הניצחון נגד נתניה התייחס מאמן הקבוצה ליכולתם של המחליפים אמש: "הם עושים לי העבודה קשה וזה מה שאני רוצה"

לאחר שני משחקים ללא ניצחון שחקני מכבי ת"א עלו לכר הדשא בבלומפילד נגד מכבי נתניה בניסיון לחזור ולנצח. קל זה לא היה אך כדור עונשין מ-11 מטר של אלירן עטר ושער ניצחון לקראת הסיום של רוברט ארנשואו עזרו לצהובים להשיג את המטרה. בתווך בין שני השערים של מכבי ת"א הגיע שוויון זמני של דראגן צ'ראן שהעניק למשחק דקות לא מעטות של מתח. למרות זאת, בסיום לוח התוצאות הראה על 1-2 למכבי ת"א ושלוש נקודות חשובות שמעניקות לצהובים כחולים את המקום הראשון בטבלה.

http://www.youtube.com/watch?v=Szh07ytdeMw

מאמן הקבוצה, אוסקר גארסיה היה מרוצה ממספר דברים במשחקה של קבוצתו: "זה היה חשוב להשיג את הניצחון היום מכיוון ששינינו קצת את הדרך בה אנו משחקים ואני שמח על התוצאה הסופית. מכבי נתניה שיחקה טוב וצופפה את המשחק, אך גם אנחנו היטבנו לשחק, הנענו את הכדור והלכנו כמה שיותר קדימה. בגלל שיצאנו הרבה קדימה במהלך המשחק, היתה חשיבות רבה למשחק ההגנה ואני מרוצה גם ממנו". המאמן התייחס גם ליכולתם של השחקנים המחליפים במשחק: "זה דבר טוב עבורי ועבור הקבוצה. ככל שיותר שחקנים ישחקו טוב העבודה שלי תהיה יותר קשה וזה מה שאני רוצה".

קשר הקבוצה, רפי דהן התייחס גם הוא לשחקנים המחליפים: "יש תחרות בריאה על מקום בהרכב וזה כאב הראש של המאמן". האתגר הוא לשמור על המקום שלנו בהרכב, זה המקצוע שלנו, יש סגל רחב ואיכותי ואני מקווה להשתפר כדי להבטיח את המקום שלי. לגבי תוצאת המשחק אמר דהן: "היה חשוב מאוד לנצח בגלל התיקו של הפועל תל אביב, אבל כעת הכי חשוב לשמור על זה. אנחנו רק בדצמבר ותואר לא לוקחים עכשיו. צריך להמשיך כך ולעבוד קשה באימונים".

בלם הקבוצה, קרלוס גארסיה, דיבר על חשיבות הניצחון אתמול: "כשכובשים בתחילת המשחק אתה חושב שיהיה משחק קל, אבל נתניה שיחקה טוב. דיברנו על כך שחייבים לנצח את המשחק ולהבקיע. מהצד השני,נתניה בעטו מעט לשער והצליחו להבקיע ואנחנו צריכים למנוע מהיריבות שלנו כל הזדמנות להבקעה. לגבי שאר התוצאות של היריבות לצמרת אמר קרלוס: "הכי חשוב שאנחנו מנצחים, אנחנו רק בדצמבר והמיקום פחות משנה כעת". הבלם לא שכח לבקש משהו קטן לקראת חג המולד המתקרב: "הבקשה שלי מסנטה קלאוס היא קודם כל לנצח את הפועל חיפה במחזור הבא".