חלוץ הקבוצה הגיע למסיבת העיתונאים לקראת מחר וסיפר: "תמיד יש ציפיות, רוצה להוכיח את עצמי".

https://www.youtube.com/watch?v=llYLMaB7boc

מכבי תל אביב ערכה אחר הצהריים את האימון המסכם לקראת המשחק שינעל את הסיבוב הראשון בליגת Winner מול בית"ר ירושלים באצטדיון ר"ג. עוד לפני האימון הגיעו המאמן אוסקר גארסיה בצוותא עם מואנס דבור למסיבת העיתונאים השבועית לקראת המשחק. "הייתי מעדיף לשחק באצטדיון טדי אבל אני שמח כי אנחנו נשחק ברמת גן והרבה מהאוהדים שלנו יוכלו להגיע ולעודד אותנו ובשבילי זה דבר מצוין", סיפר המאמן. "אנחנו נעשה הכל כדי לנצח את המשחק ולחגוג את החג גם מחר אחרי המשחק. כל משחק אנחנו חייבים לשחק מאה אחוז, כל שלוש נקודות הן חשובות בלי קשר ליריב שלנו. לא מעניין אותי מה הפועל ת"א תעשה הערב, אותי מעניין רק הקבוצה שלי בשלב זה של העונה".

מואנס דבור שעושה עד כה עונה מצוינת סיפר: "תמיד יש ציפיות לעוד, אני שמח שאני מקבל את ההזדמנות ואנסה להוכיח שההזדמנויות מגיעות לי. גם השנה וגם בשנה החולפת לא קל לצעירים, בכלל השנה אנחנו לומדים המון מהצוות הזר, עובדים קשה באימונים ובסוף מי שעובד קשה מקבל את ההזדמנות. לא מעניין אותי אם זו בית"ר או קבוצה אחרת, אם אני אקבל את ההזדמנות אני אעשה הכל כדי לנצל אותה. אני חושב שכולם ראו שזה לא ממש השפיע עליי מה שקרה בשבוע שעבר. התחרות גורמת לכל אחד לעשות את המקסימום, לפי דעתי זה טוב מאד שיש תחרות בקבוצה, ראינו שכולם קיבלו את ההזדמנות ובינתיים כולם גם מצדיקים אותה".

החלוץ סיכם ואמר לקראת ההתמודדות מחר: "אני חושב שלשתי הקבוצות יש שחקנים טובים, תמיד זאת היתה יריבות מאד מעניינת ואני מקווה שהפעם זה גם יהיה לטובתינו. אנחנו לא צריכים להתעסק ביריבות שלנו, אלא רק במה שיש לנו ורק כך נצליח".