לאחר שלושה ניצחונות רצופים נכנעו היום הצהובים לשער של אביעד בורלא ארבע דקות לסיום

במכבי ת"א 'שחר' החלו להתרגל לתוצאה של 0-1. בשלושת המשחקים האחרונים תוצאה זו הייתה לטובתם אך היום הם ראו את הצד השני שלה עם הפסד ביתי 1-0 לבני יהודה. הצהובים היו עדיפים ברוב שלבי המשחק וקרובים להבקיע במספר הזדמנויות אך לא הצליחו למצוא את הרשת. מנגד נגיחה אחת טובה של קפטן בני יהודה, אביעד בורלא בדקה ה-86 הספיקה לאורחים לצאת מקרית שלום עם ניצחון חוץ.

בעונה שעברה הצהובים ספגו את הפסדם הראשון במחזור ה-18 באותו מפגש בדיוק כאשר בני יהודה יצאה מקרית שלום עם ניצחון 2-0. היום קיוו שחקני מכבי ת"א 'שחר' לצאת עם ניצחון רביעי רצוף ובמחצית הראשונה היו יותר מסוכנים מיריבתם. באמצע המחצית הראשונה דניאל גרץ הגיע לעמדה טובה מול השער אך המסירה שלו נהדפה ע"י הגנת האורחים. כמה דקות מאוחר יותר הגבהה של גרץ מצאה את הראש של גיא כהן שהחמיץ במעט את ההזדמנות הטובה ביותר של הצהובים במחצית הראשונה. עוד לפני השריקה למחצית מנסור עמאש נגח כדור קרן וסחט הדיפה טובה משוער בני יהודה, עמית מסילתי.

המחצית השנייה החלה באותו אופן בו התנהלה הראשונה. דור ג'אן היה הראשון לסכן את שער האורחים מיד עם תחילת המחצית כאשר עבר את השוער וראה את הבעיטה שלו נהדפת לפני קו השער. גרץ, גיא כהן ודור ג'אן המשיכו להטריד את הגנת בני יהודה ומהעבר השני הגנת הצהובים נראתה יציבה. תוצאת 0-0, תוצאה לא נפוצה אצל מכבי ת"א 'שחר' שסיימה בתוצאה זו רק פעם אחת אשתקד והעונה עדיין לא, נראתה קרובה עד אשר הגיעה הדקה ה-86. כדור חופשי של בני יהודה מצא את הראש של אביעד בורלא שנגח מדויק לפינה וכבש את השער היחיד במשחק.

 הפסד ביתי שלישי העונה למכבי ת"א שתחפש את הנקודות במחזור הליגה הבא בעוד שבועיים במשחק חוץ קשה נגד מ.ס אשדוד.

מכבי ת"א שחר: גל טובלי, דניאל שוורצבוים, מנסור עמאש, דניאל לוי, שון גולדברג, תמיר אברהמיאן, דור פרץ (שגיא דרור 62), דור בוזגלו (שגיב יחזקאל 50), דניאל גרץ (אלמוג אוחיון 82), גיא כהן (שרון זיסו 79), דור ג'אן.